Gå til innhold

Hukommelsestap av Zyprexa eller Zoloft? Kupton og andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter at jeg begynte på disse medisinene for noen år siden merker jeg at jeg husker mye dårligere. Det er det generelle minnet som er dårligere. Husker samtaler med folk dårligere bare noen dager etterpå. I tillegg så har jeg vært på en del reiser, og det plager meg at så mange av opplevelsene går i "glemmeboken". Husker selvsagt noe, men hukommelsen er generelt mye dårligere. Så er spørsmålet mitt: Er det zoloften eller zyprexa som er skyld i den dårlige "husken"? Føler meg rimelig sikker på at det har med medisinene å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er det sykdommen(e) som du får disse medisinene mot?

Skrevet
23 minutter siden, kupton skrev:

Eller er det sykdommen(e) som du får disse medisinene mot?

Jeg står på disse medisinene fordi jeg har GAD. Men det er kun det. Med medisinene så er jeg nesten angstfri. Mener du at angsten kan gi hukommelsestap?

Skrevet
Akkurat nå, lokeren skrev:

Jeg står på disse medisinene fordi jeg har GAD. Men det er kun det. Med medisinene så er jeg nesten angstfri. Mener du at angsten kan gi hukommelsestap?

Selv om jeg hadde angst lenge før jeg begynte på disse medisinene, så kan jeg ikke huske å ha vært plaget av hukommelsestap. 

Skrevet

Ikke opplevd på zoloft. Selv opplevde jeg det med wellbutrin. Skikkelig dement rett og slett 

Anonymkode: 6468d...ecd

Skrevet

Jeg glemmer uten tvil masse når jeg går på Zyprexa 😉

Gjest Annamaria
Skrevet

Jeg har helt omvendt erfaring! Fungerte mye bedre kognitivt på zyprexa og i mitt tilfelle fontex

Skrevet

Jeg glemmer ikke noe mer på zyprexa nei. Zoloft har jeg kutta ut, men den glemte jeg ikke mer på den heller. Generelt har jeg nok blitt dummere med årene, men det skylder jeg på sykdommen for, evnt lediggang.

Anonymkode: 24e7f...38f

Skrevet

Jeg har veldig dårlig hukommelse, vet ikke hva det kommer seg av....medisiner eller sykdommen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...