lokeren Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Hei, Etter at jeg begynte på disse medisinene for noen år siden merker jeg at jeg husker mye dårligere. Det er det generelle minnet som er dårligere. Husker samtaler med folk dårligere bare noen dager etterpå. I tillegg så har jeg vært på en del reiser, og det plager meg at så mange av opplevelsene går i "glemmeboken". Husker selvsagt noe, men hukommelsen er generelt mye dårligere. Så er spørsmålet mitt: Er det zoloften eller zyprexa som er skyld i den dårlige "husken"? Føler meg rimelig sikker på at det har med medisinene å gjøre. 0 Siter
kupton Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Eller er det sykdommen(e) som du får disse medisinene mot? 0 Siter
lokeren Skrevet 26. november 2019 Forfatter Skrevet 26. november 2019 23 minutter siden, kupton skrev: Eller er det sykdommen(e) som du får disse medisinene mot? Jeg står på disse medisinene fordi jeg har GAD. Men det er kun det. Med medisinene så er jeg nesten angstfri. Mener du at angsten kan gi hukommelsestap? 0 Siter
lokeren Skrevet 26. november 2019 Forfatter Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, lokeren skrev: Jeg står på disse medisinene fordi jeg har GAD. Men det er kun det. Med medisinene så er jeg nesten angstfri. Mener du at angsten kan gi hukommelsestap? Selv om jeg hadde angst lenge før jeg begynte på disse medisinene, så kan jeg ikke huske å ha vært plaget av hukommelsestap. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 Ikke opplevd på zoloft. Selv opplevde jeg det med wellbutrin. Skikkelig dement rett og slett Anonymkode: 6468d...ecd 0 Siter
girlinyellow Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 Jeg glemmer uten tvil masse når jeg går på Zyprexa 😉 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 Jeg har helt omvendt erfaring! Fungerte mye bedre kognitivt på zyprexa og i mitt tilfelle fontex 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 Jeg glemmer ikke noe mer på zyprexa nei. Zoloft har jeg kutta ut, men den glemte jeg ikke mer på den heller. Generelt har jeg nok blitt dummere med årene, men det skylder jeg på sykdommen for, evnt lediggang. Anonymkode: 24e7f...38f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 Jeg har veldig dårlig hukommelse, vet ikke hva det kommer seg av....medisiner eller sykdommen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.