Gå til innhold

Telepati i 5år konstant hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt telepati med ei (Fayroz) dame ganske lenge nå og hver dag i 5år nå. Dette er ikke noe jeg ønsker selv, men hun har sluttet jobben og begynt som hobbypsykolog og Dette er ikke noe jeg anbefaler att dere gjør med noen! 
hun kan gjør alt fra befølelse i kroppen, ta seg i skrittet, kitle i ansiktet og for å få dette til så bruker hun en gjenstand for prikke seg i kroppen eller ansiktet og skrittet og baken som jeg alt føler psykisk. 

hva skal jeg gjøre? Er det noe senter/terapi mot sånne ting som kan hjelpe meg eller fungerer kanskje mantra? Har prøvd alt og føler hun vill att jeg skal skade meg selv. Trenger virkelig tips og råd om hva jeg skal gjøre eller kan gjøre.

f.eks skriv navnet til personen du sliter med, skriv navnet på en lapp og brenn den.( bringer ulykke)

forskjellige ting takk

Anonymkode: 8d74a...373

Videoannonse
Annonse
Gjest Gargamel
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt telepati med ei (Fayroz) dame ganske lenge nå og hver dag i 5år nå. Dette er ikke noe jeg ønsker selv, men hun har sluttet jobben og begynt som hobbypsykolog og Dette er ikke noe jeg anbefaler att dere gjør med noen! 
hun kan gjør alt fra befølelse i kroppen, ta seg i skrittet, kitle i ansiktet og for å få dette til så bruker hun en gjenstand for prikke seg i kroppen eller ansiktet og skrittet og baken som jeg alt føler psykisk. 

hva skal jeg gjøre? Er det noe senter/terapi mot sånne ting som kan hjelpe meg eller fungerer kanskje mantra? Har prøvd alt og føler hun vill att jeg skal skade meg selv. Trenger virkelig tips og råd om hva jeg skal gjøre eller kan gjøre.

f.eks skriv navnet til personen du sliter med, skriv navnet på en lapp og brenn den.( bringer ulykke)

forskjellige ting takk

Anonymkode: 8d74a...373

Jeg foreslår at du forteller alt dette til legen og følger rådene du får der.

Skrevet

Har nettopp funnet ut att det er telepati men har alltid trodd det var ekte fordi når jeg legger hånda bak/siden av hodet og ligger Å ser på TV så er hun der. Akkurat som om hun føler det selv, men jeg vill ikke gjøre noe vil ha henne ut! 
og legen vet ikke hva det er

Skrevet
16 minutter siden, Skmf skrev:

Har nettopp funnet ut att det er telepati men har alltid trodd det var ekte fordi når jeg legger hånda bak/siden av hodet og ligger Å ser på TV så er hun der. Akkurat som om hun føler det selv, men jeg vill ikke gjøre noe vil ha henne ut! 
og legen vet ikke hva det er

kanskje oppsøke andre med slike evner for å få hjelp til å avslutte telepatien?

Anonymkode: 411ba...336

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kanskje oppsøke andre med slike evner for å få hjelp til å avslutte telepatien?

Anonymkode: 411ba...336

Jeg tror nok en tur til legen er lurere. Ikke sett griller i folk som sannsynlig er syke.

Til TS, dette høres psykotisk ut, det er hjelp å få, du kan kontakte fastlege og begynne der :)

Anonymkode: 6a9db...dee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...