AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 Skrevet 26. november 2019 Jeg har hatt telepati med ei (Fayroz) dame ganske lenge nå og hver dag i 5år nå. Dette er ikke noe jeg ønsker selv, men hun har sluttet jobben og begynt som hobbypsykolog og Dette er ikke noe jeg anbefaler att dere gjør med noen! hun kan gjør alt fra befølelse i kroppen, ta seg i skrittet, kitle i ansiktet og for å få dette til så bruker hun en gjenstand for prikke seg i kroppen eller ansiktet og skrittet og baken som jeg alt føler psykisk. hva skal jeg gjøre? Er det noe senter/terapi mot sånne ting som kan hjelpe meg eller fungerer kanskje mantra? Har prøvd alt og føler hun vill att jeg skal skade meg selv. Trenger virkelig tips og råd om hva jeg skal gjøre eller kan gjøre. f.eks skriv navnet til personen du sliter med, skriv navnet på en lapp og brenn den.( bringer ulykke) forskjellige ting takk Anonymkode: 8d74a...373 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt telepati med ei (Fayroz) dame ganske lenge nå og hver dag i 5år nå. Dette er ikke noe jeg ønsker selv, men hun har sluttet jobben og begynt som hobbypsykolog og Dette er ikke noe jeg anbefaler att dere gjør med noen! hun kan gjør alt fra befølelse i kroppen, ta seg i skrittet, kitle i ansiktet og for å få dette til så bruker hun en gjenstand for prikke seg i kroppen eller ansiktet og skrittet og baken som jeg alt føler psykisk. hva skal jeg gjøre? Er det noe senter/terapi mot sånne ting som kan hjelpe meg eller fungerer kanskje mantra? Har prøvd alt og føler hun vill att jeg skal skade meg selv. Trenger virkelig tips og råd om hva jeg skal gjøre eller kan gjøre. f.eks skriv navnet til personen du sliter med, skriv navnet på en lapp og brenn den.( bringer ulykke) forskjellige ting takk Anonymkode: 8d74a...373 Jeg foreslår at du forteller alt dette til legen og følger rådene du får der. 0 Siter
Skmf Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 Har nettopp funnet ut att det er telepati men har alltid trodd det var ekte fordi når jeg legger hånda bak/siden av hodet og ligger Å ser på TV så er hun der. Akkurat som om hun føler det selv, men jeg vill ikke gjøre noe vil ha henne ut! og legen vet ikke hva det er 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 16 minutter siden, Skmf skrev: Har nettopp funnet ut att det er telepati men har alltid trodd det var ekte fordi når jeg legger hånda bak/siden av hodet og ligger Å ser på TV så er hun der. Akkurat som om hun føler det selv, men jeg vill ikke gjøre noe vil ha henne ut! og legen vet ikke hva det er kanskje oppsøke andre med slike evner for å få hjelp til å avslutte telepatien? Anonymkode: 411ba...336 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: kanskje oppsøke andre med slike evner for å få hjelp til å avslutte telepatien? Anonymkode: 411ba...336 Jeg tror nok en tur til legen er lurere. Ikke sett griller i folk som sannsynlig er syke. Til TS, dette høres psykotisk ut, det er hjelp å få, du kan kontakte fastlege og begynne der Anonymkode: 6a9db...dee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.