Gå til innhold

Det er ikke farlig å bli krenket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få oppsummerer dagens krenkorama bedre enn Steve Hughes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dust

Anonymkode: e201a...809

Ble du krenket?

Anonymkode: ea1d7...217

Skrevet

Nå er det jo noen som mener det er "krenkende" og intolerant å nekte å ha seg med folk som har hiv. 

At de har "hiv-fobi". 

Anonymkode: 1deff...ac4

Skrevet
40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja mye man kan bli krenket av hehe :D 

Det aller meste hvis man legger litt innsats i det. 

Skrevet

Så hva mener dere da? Skal man ikke lenger ta hensyn til noe eller noen?!! 

Anonymkode: c286f...4db

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke det det er snakk om, men noen blir jo krenket for den minste lille ting

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er akkurat det man mener. 

Enten må man ta hensyn til alt, eller ingen.

F.eks. hvis jeg har på meg en genser med et kristent budskap, burde jeg jo forstått at en ateist ville følt seg krenket. Så da burde jeg tatt av genseren, men da burde jeg forstått at en muslim ble krenket fordi jeg gikk i t-skjorte og viste bare armer. Så burde jeg skjønt at en tatovør også ble krenket fordi jeg ikke har tatoveringer, og så fikk jeg kjøpe meg en genser med falsk sleeve-tattoo-ermer, men da burde jeg forstått at miljøforkjemperne ble krenket for jeg kjøpte jo en ny genser. Istedet for å bruke det jeg hadde. 

Skrevet
1 minutt siden, Hodestups skrev:

Ja, det er akkurat det man mener. 

Enten må man ta hensyn til alt, eller ingen.

F.eks. hvis jeg har på meg en genser med et kristent budskap, burde jeg jo forstått at en ateist ville følt seg krenket. Så da burde jeg tatt av genseren, men da burde jeg forstått at en muslim ble krenket fordi jeg gikk i t-skjorte og viste bare armer. Så burde jeg skjønt at en tatovør også ble krenket fordi jeg ikke har tatoveringer, og så fikk jeg kjøpe meg en genser med falsk sleeve-tattoo-ermer, men da burde jeg forstått at miljøforkjemperne ble krenket for jeg kjøpte jo en ny genser. Istedet for å bruke det jeg hadde. 

Jeg tror du nettopp drepte meg 😂

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo noen som mener det er "krenkende" og intolerant å nekte å ha seg med folk som har hiv. 

At de har "hiv-fobi". 

Det er nok ikke snakk om så veldig mange som mener dette. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at den grunnlovsfestede retten til å ytre seg bør veie tyngre enn enkeltmenneskers krav om å ikke høre noe de kan bli lei seg av. 

George Orwell sa det meget bra:

"Dersom frihet betyr noe som helst, betyr det retten til å fortelle folk det de ikke vil høre."

Skrevet
10 minutter siden, Janus30 skrev:

Det er nok ikke snakk om så veldig mange som mener dette. 

Da er det jo greit, da!

Skrevet

Ser du har svart mange her, @Janus30 Men ikke meg. Da tenker jeg at du ble krenket av at jeg skrev "Dust" ? ;)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble du krenket?

Anonymkode: ea1d7...217

Nei, men jeg skulle sjekke ut om @Janus30 følte seg krenket av budskapet, eller om andre ble krenket på hans vegne! 😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...