Gå til innhold

Det er ikke farlig å bli krenket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså krenket av budskapet "Dust" gir.

Anonymkode: e201a...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså krenket av budskapet "Dust" gir.

Nei.

Anonymkode: ea1d7...217

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: ea1d7...217

Men du er jo ikke Janus? Godt at du ikke ble krenket på hans vegne da ihvertfall.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jo ikke Janus? Godt at du ikke ble krenket på hans vegne da ihvertfall.

Jeg ble litt krenket av at ab ikke ble krenket.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo greit, da!

Anonymkode: 1deff...ac4

Ja, personlig har jeg ingen problemer med at en liten håndfull skrullinger blir krenket av folks skepsis til å ha sex med hiv-positive. 

Skrevet

Ser du har svart mange her, @Janus30 Men ikke meg. Da tenker jeg at du ble krenket av at jeg skrev "Dust" ? ;)

Det er helt korrekt. Jeg kommer til å måtte legge beslag på halve staben på DPSet i flere måneder framover for å komme meg på beina igjen. Det blir tøft, men jeg har håp. 

Skrevet
7 minutter siden, Janus30 skrev:

Ja, personlig har jeg ingen problemer med at en liten håndfull skrullinger blir krenket av folks skepsis til å ha sex med hiv-positive. 

En liten håndfull. Si meg, hvor mange mener du at det er sånn nøyaktig?

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fryktelig vondt og krenkende å ikke bety nok for vilt fremmede mennesker på et internettforum til at de skal bli krenket på mine vegne.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten håndfull. Si meg, hvor mange mener du at det er sånn nøyaktig?

Jeg tror det er snakk om nøyaktig 135 personer. Jeg har veldig store hender. 

Skrevet

Ser du har svart mange her, @Janus30 Men ikke meg. Da tenker jeg at du ble krenket av at jeg skrev "Dust" ? ;)

Hvorfor trenger et innlegg hvor det står Dust et svar? Var det ment som et spørsmål? 

Anonymkode: 889e0...115

Gjest Gargamel
Skrevet

Hvis noen blir kalt dust, eller personlig blir trakassert på grunn av religion så skjønner jeg at de kan føle seg krenket.

Det jeg ikke skjønner er at noen kan bli så krenket på vegne av en sak, eller en annen gruppe. Jeg skjønner spesielt ikke at folk blir krenket når det ikke ligger negative intensjoner bak.

Skrevet

Hvorfor trenger et innlegg hvor det står Dust et svar? Var det ment som et spørsmål? 

Som sagt skrev jeg det for å se om Janus ble krenket av det, eller om andre skulle reagere på det og føle seg krenket på hans vegne ..  et lite eksperiment bare .. 😂

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt skrev jeg det for å se om Janus ble krenket av det, eller om andre skulle reagere på det og føle seg krenket på hans vegne ..  et lite eksperiment bare .. 😂

Åh 😂😂

Skrevet

Jeg blir lett irritert. Er det litt det samme som å bli krenket? Spessielt hater jeg det hvis folk sier "jeg skal be for deg".... Nei takk. De får ha okkultismen sin i fred fra meg....

Anonymkode: d18b4...acd

Skrevet
2 timer siden, Gargamel skrev:

Hvis noen blir kalt dust, eller personlig blir trakassert på grunn av religion så skjønner jeg at de kan føle seg krenket.

Det jeg ikke skjønner er at noen kan bli så krenket på vegne av en sak, eller en annen gruppe. Jeg skjønner spesielt ikke at folk blir krenket når det ikke ligger negative intensjoner bak.

Med all respekt å melde; man tåler ikke stort hvis man blir krenket av å bli kalt en dust. 

Gjest Gargamel
Skrevet
31 minutter siden, Janus30 skrev:

Med all respekt å melde; man tåler ikke stort hvis man blir krenket av å bli kalt en dust. 

Helt enig, men ordet "dust" er det minste vondt ment.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...