Gå til innhold

Hvorfor går jeg helt i kjelleren ved fysiske smerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fordi jeg sliter psykisk fra før av at jeg er mer mottakelig for depresjon? Er bipolar hvis det har betydning.

Alt var fint og greit, så datt jeg rett ned av sterke smerter jeg ikke får gjort noe med på en stund. Jeg må ha det sånn i alle fall en uke til, og det takler jeg ikke kjenner jeg. Er dønn i kjelleren.

Anonymkode: 4e462...c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke helt uvanlig det. Man blir jo litt handicappet

Anonymkode: 7646b...d65

Skrevet

Jeg takler alt av fysisk ubehag veldig dårlig. Smerter, kvalme, generell uvelhet. Det trenger ikke å være skikkelig ille smerter en gang, men jeg føler at dette holder jeg ikke ut og får selvmordstanker. Spesielt hodepine tar knekken på meg. Skjønner det ikke helt, for jeg er egentlig en robust person som tåler det meste. 

Skrevet
2 timer siden, Cesium skrev:

Jeg takler alt av fysisk ubehag veldig dårlig. Smerter, kvalme, generell uvelhet. Det trenger ikke å være skikkelig ille smerter en gang, men jeg føler at dette holder jeg ikke ut og får selvmordstanker. Spesielt hodepine tar knekken på meg. Skjønner det ikke helt, for jeg er egentlig en robust person som tåler det meste. 

Me too. Jeg hadde dødsønsker da det stod på som verst i sta... Ganske sykt, egentlig. 

Anonymkode: 4e462...c2b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...