Gå til innhold

I can see and hear the other side.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om natta hørte jeg masse stemmer prate nonsense, og i natt så jeg masse mennesker på rommet mitt før de ble oppløst i luften. Sykepleieren min sier det er psykosen og at i psykose fremstår det som helt virkelig. Men jeg lurer på om det er den andre siden. Før har de skremt meg fordervet, men nå takler jeg det. Stemmene er ikke skumle mer.

Anonymkode: 40b8f...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du drevet med yoga, brett, sett på åndenes makt o.l.?

Anonymkode: c45bf...0c9

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her om natta hørte jeg masse stemmer prate nonsense, og i natt så jeg masse mennesker på rommet mitt før de ble oppløst i luften. Sykepleieren min sier det er psykosen og at i psykose fremstår det som helt virkelig. Men jeg lurer på om det er den andre siden.

Nei, det er sykdommen din.

Anonymkode: 1db2e...99e

Skrevet

Hvis du er den personen som føler deg "GAL" så er det ikke ditt problem.
Det er som at du tilfeldigvis tramper inn i en kosmisk sirkus, og nå er apene i bunnen av skoene dine og alle peker på deg mens de rygger unna, men det er ikke din skyld, det var bare tilfeldigvis i din bane.
Det er en forferdelig flaks å komme dit, med mindre du kan gjøre det til din egen fordel.

Skrevet

Tror det handler om å integrere seg,, hvordan integrerer man seg i slike ting? Jeg tror det har litt å si hvor du starter fra,, fra min egen erfaring, det som reddet meg var att jeg var kynisk, jeg trodde ikke på noe av det, følte att det å "tro" på noe var en dårlig ide, så når hele universet ble servert på sølv fat tenkte jeg. "kanskje, kanskje er det sånn", jeg skal hvertfall skjekke ut hvordan dette landskapet er, men jeg kommer ikke til å tro på det. Har jeg vært en god buddist eller en katolsk prest så har jeg helt sikkert mistet meg selv i denne psykosen.

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du drevet med yoga, brett, sett på åndenes makt o.l.?

Anonymkode: c45bf...0c9

Nei...

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her om natta hørte jeg masse stemmer prate nonsense, og i natt så jeg masse mennesker på rommet mitt før de ble oppløst i luften. Sykepleieren min sier det er psykosen og at i psykose fremstår det som helt virkelig. Men jeg lurer på om det er den andre siden. Før har de skremt meg fordervet, men nå takler jeg det. Stemmene er ikke skumle mer.

Heldig du som takler det. Tar du medisiner?

Skrevet
26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Heldig du som takler det. Tar du medisiner?

Ja tar mye medisiner

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja tar mye medisiner

Da syns jeg det er rart at det ikke forsvinner 😮 Det forsvinner her da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...