AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 Jeg har lyst til å trappe ned dosen på Lamictal. Hvordan bør jeg gå frem? Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
tiny88 Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 Informer legen eller behandleren din før du starter. Hvorfor stopper du? 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 Lamictal kan man bråkutte så lenge man ikke har epilepsi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 4 timer siden, tiny88 skrev: Informer legen eller behandleren din før du starter. Hvorfor stopper du? Spørs om de vil like det. Jeg har brukt dem lenge og føler at jeg ikke har noe særlig effekt av dem lengre og da vil eg prøve for og se om det er sånn og heller begynne igjen hvis det ikke går så bra. Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 3 timer siden, Annamaria skrev: Lamictal kan man bråkutte så lenge man ikke har epilepsi Går det virkelig an? Da er det ikke noe problem da. Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det virkelig an? Da er det ikke noe problem da. Anonymkode: a7a45...e3e Ja de bråkuttet den da jeg var innlagt på Akuttpost og jeg bråkuttet den selv mange år før også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 10 minutter siden, Annamaria skrev: Ja de bråkuttet den da jeg var innlagt på Akuttpost og jeg bråkuttet den selv mange år før også Fikk du ingen som helst bivirkninger? Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk du ingen som helst bivirkninger? Anonymkode: a7a45...e3e Første gangen gikk det fint fordi jeg sto på litium, andre gangen ble jeg dypt deprimert 0 Siter
frosken Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørs om de vil like det. Jeg har brukt dem lenge og føler at jeg ikke har noe særlig effekt av dem lengre og da vil eg prøve for og se om det er sånn og heller begynne igjen hvis det ikke går så bra. Anonymkode: a7a45...e3e Det er ingen tvil om at behandlerne foretrekker at du sier du vil slutte fremfor at du slutter uten å si noe. Det er for øvrig ikke fullt så enkelt som du skisserer om det ikke skulle gå bra uten lamictal. Du må starte opptrappingen helt fra starten på nytt, med samme langsomme doseøkning som forrige gang du startet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 18 minutter siden, Annamaria skrev: Første gangen gikk det fint fordi jeg sto på litium, andre gangen ble jeg dypt deprimert Det høres ikke noe fristende ut å bli så deprimert, men kanskje det ikke er likt for alle. Går det bra med deg nå? Hva bruker du nå? Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 18 minutter siden, frosken skrev: Det er ingen tvil om at behandlerne foretrekker at du sier du vil slutte fremfor at du slutter uten å si noe. Det er for øvrig ikke fullt så enkelt som du skisserer om det ikke skulle gå bra uten lamictal. Du må starte opptrappingen helt fra starten på nytt, med samme langsomme doseøkning som forrige gang du startet. Jeg får finne et bedre alternativ så jeg slipper ny opptrapping og utprøving. Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
Gjest Annamaria Skrevet 28. november 2019 Skrevet 28. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres ikke noe fristende ut å bli så deprimert, men kanskje det ikke er likt for alle. Går det bra med deg nå? Hva bruker du nå? Anonymkode: a7a45...e3e Abilify og cisordinol 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. november 2019 Skrevet 29. november 2019 12 timer siden, Annamaria skrev: Abilify og cisordinol Takk for tips! Anonymkode: a7a45...e3e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.