Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å trappe ned dosen på Lamictal. Hvordan bør jeg gå frem?

Anonymkode: a7a45...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Informer legen eller behandleren din før du starter. Hvorfor stopper du?

Gjest Annamaria
Skrevet

Lamictal kan man bråkutte så lenge man ikke har epilepsi

Skrevet
4 timer siden, tiny88 skrev:

Informer legen eller behandleren din før du starter. Hvorfor stopper du?

Spørs om de vil like det. Jeg har brukt dem lenge og føler at jeg ikke har noe særlig effekt av dem lengre og da vil eg prøve for og se om det er sånn og heller begynne igjen hvis det ikke går så bra.

Skrevet
3 timer siden, Annamaria skrev:

Lamictal kan man bråkutte så lenge man ikke har epilepsi

Går det virkelig an? Da er det ikke noe problem da.

Gjest Annamaria
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går det virkelig an? Da er det ikke noe problem da.

Ja de bråkuttet den da jeg var innlagt på Akuttpost og jeg bråkuttet den selv mange år før også 

Skrevet
10 minutter siden, Annamaria skrev:

Ja de bråkuttet den da jeg var innlagt på Akuttpost og jeg bråkuttet den selv mange år før også 

Fikk du ingen som helst bivirkninger?

Gjest Annamaria
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ingen som helst bivirkninger?

Første gangen gikk det fint fordi jeg sto på litium, andre gangen ble jeg dypt deprimert

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om de vil like det. Jeg har brukt dem lenge og føler at jeg ikke har noe særlig effekt av dem lengre og da vil eg prøve for og se om det er sånn og heller begynne igjen hvis det ikke går så bra.

Det er ingen tvil om at behandlerne foretrekker at du sier du vil slutte fremfor at du slutter uten å si noe. Det er for øvrig ikke fullt så enkelt som du skisserer om det ikke skulle gå bra uten lamictal. Du må starte opptrappingen helt fra starten på nytt, med samme langsomme doseøkning som forrige gang du startet. 

Skrevet
18 minutter siden, Annamaria skrev:

Første gangen gikk det fint fordi jeg sto på litium, andre gangen ble jeg dypt deprimert

Det høres ikke noe fristende ut å bli så deprimert, men kanskje det ikke er likt for alle. Går det bra med deg nå? Hva bruker du nå?

Skrevet
18 minutter siden, frosken skrev:

Det er ingen tvil om at behandlerne foretrekker at du sier du vil slutte fremfor at du slutter uten å si noe. Det er for øvrig ikke fullt så enkelt som du skisserer om det ikke skulle gå bra uten lamictal. Du må starte opptrappingen helt fra starten på nytt, med samme langsomme doseøkning som forrige gang du startet. 

Jeg får finne et bedre alternativ så jeg slipper ny opptrapping og utprøving.

Gjest Annamaria
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke noe fristende ut å bli så deprimert, men kanskje det ikke er likt for alle. Går det bra med deg nå? Hva bruker du nå?

Abilify og cisordinol

Skrevet
12 timer siden, Annamaria skrev:

Abilify og cisordinol

Takk for tips!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...