Gå til innhold

Innleggelse i annet fylke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært innlagt i et annet fylke enn der du bodde? Dps eller psykiatrisk sykehus.

Anonymkode: ca827...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det var i forbindelse med avrusning på tvang så da var det ikke noe tilbud her jeg bodde. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har vært innlagt i et annet fylke enn der du bodde? Dps eller psykiatrisk sykehus.

Ja det har jeg vært på psykiatrisk sykehus. 

Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det har jeg vært på psykiatrisk sykehus. 

Hvordan gikk det til at du ble innlagt i et annet fylke?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det til at du ble innlagt i et annet fylke?

Jeg sa til legen at jeg ville dit, så sendte han henvisning dit. Det er jo fritt sykehusvalg. 

Skrevet
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg sa til legen at jeg ville dit, så sendte han henvisning dit. Det er jo fritt sykehusvalg. 

Var det nyttig for deg? Hjalp det, ga det deg noe?

Anonymkode: 5e084...4ae

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det nyttig for deg? Hjalp det, ga det deg noe?

Anonymkode: 5e084...4ae

Syns det var en god plass å være og jeg fikk slappet av, samtidig fikk jeg ny utredning som var målet også. Fikk medisiner også som jeg gikk på en stund. 

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, somatisk og psykiatrisk. Akutte innleggelser skjer der man oppholder seg og man får ikke velge hvor man kommer. Jeg ble tvangsinnlagt og senere overført på frivillig paragraf og åpen avdeling i dette fylket på psykiatrisk. På somatisk ble jeg flydd til eget sykehus med ambulansehelikopter etter en uke når jeg ble stabil nok etter en operasjon.

Endret av Eva Sofie

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...