AnonymBruker Skrevet 30. november 2019 Skrevet 30. november 2019 Flytt tommelen litt lengre til venstre når du scroller, så unngår du å komme borti likes-knappen Anonymkode: 4482d...3ff 0 Siter
Gjest Visma Skrevet 30. november 2019 Skrevet 30. november 2019 (endret) Takk for tips, men dessverre så fungere det ikke. Jeg ble bevisst det selv at jeg ikke måtte scrolle med høyre tommel så nær likerfunksjonen, så da begynte jeg å scrolle på midten med pekefingeren i stedet. Men det hjelper dessverre ikke! Tror det beste er at jeg holder meg avlogget når jeg leser heretter. For å såre andre er det siste jeg vil! Endret 30. november 2019 av Visma 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. november 2019 Skrevet 30. november 2019 4 minutter siden, Visma skrev: Takk for tips, men dessverre så fungere det ikke. Jeg ble bevisst det selv at jeg ikke måtte scrolle med høyre tommel så nær likerfunksjonen, så da begynte jeg å scrolle på midten med pekefingeren i stedet. Men det hjelper dessverre ikke! Tror det beste er at jeg holder meg avlogget når jeg leser heretter. For å såre andre er det siste jeg vil! Folk har skjønt det nå at du ikke gjør det med vilje, så det går greit 0 Siter
Admin Skrevet 1. desember 2019 Skrevet 1. desember 2019 Dette er som sagt ikke noe som skjer hos kun en enkelt bruker. Det er en feil i forumprogramvaren som de prøver å rette opp og skjer på flere andre forum også. Admin 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.