Gå til innhold

Avvisning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan takler dere det uten å få det smertefullt og la det rasere selvbildet? 

Anonymkode: 90ad4...4bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Glitter skrev:

Takler det dårlig. 

Ok. Jeg takler det så dårllg at jeg har ødelagt ting som betydde mye for meg. Alt er min skyld også. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere det uten å få det smertefullt og la det rasere selvbildet? 

avvisning på hva? Avvisning etter 10 års vennskap eller avvisning fordi noen ikke besvarte meldingen din?

Anonymkode: 6c34d...7c9

Skrevet

Jeg tenker at hvis de ikke er interessert i å ha kontakt med meg, så er det ingen grunn til at jeg skal ha kontakt med dem. Jeg er ikke interessert i å ha kontakt med noen som ikke vil ha kontakt med meg, det ville ikke vært en spesielt god relasjon. Det er jo selvfølgelig kjipt å bli avvist, men det er tross alt ikke verdens undergang. Alle blir avvist fra tid til annen, og ingen kan bli likt av alle. 

Anonymkode: 1a7ba...049

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hvis de ikke er interessert i å ha kontakt med meg, så er det ingen grunn til at jeg skal ha kontakt med dem. Jeg er ikke interessert i å ha kontakt med noen som ikke vil ha kontakt med meg, det ville ikke vært en spesielt god relasjon. Det er jo selvfølgelig kjipt å bli avvist, men det er tross alt ikke verdens undergang. Alle blir avvist fra tid til annen, og ingen kan bli likt av alle. 

Anonymkode: 1a7ba...049

Enig i det du sier der, og fikk bare lyst til å dele mine tanker rundt en erfaring jeg har hatt. 

Jeg har for mitt vedkommende trampet kraftig i baret da jeg følte og trodde at jeg stod en person nær. Men så viste det seg gradvis over tid at det bare var jeg som følte det sånn. Vedkommende jeg trodde jeg hadde en nær relasjon til trakk seg mer og mer unna uten at jeg var helt villig til å se det i øynene. Jeg spurte mange ganger underveis om jeg var plagsom, om hen var blitt lei av meg og sånn, men da fikk jeg alltid avkreftende svar. Jeg skjønner nå at mine stadige behov for forsikringer etterhvert tæret på tålmodigheten til denne personen. Jeg må jo også ha virket temmelig desperat for hen. Men nå har jeg endelig skjønt det, og tatt konsekvensen av det. Det har vært, og er veldig vondt for meg, men jeg kan ikke fortsette å ælje meg innpå noen som ikke vil ha meg i deres liv. Sånn er det bare. 

Så med en liten avbrukket bit av hjertet går jeg nå videre i livet uten hen.  

Anonymkode: 3c47f...c22

Skrevet

Jeg er sikkert heldig for jeg føler meg aldri avvist på noen måter.

Skrevet (endret)

Det skal noe til før jeg føler meg avvist. Jeg ser mye grunnen an og jeg må ha blitt avvist endel ganger av f.eks samme person før jeg reagerer. Jeg liker ikke å mase på folk for ofte er det en grunn for at de f.eks ikke har tid eller mulighet. 

Endret av aa-k-j

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...