Gå til innhold

Kupton: Hypomani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan irritasjon og sinne være de eneste symtomene på hypomani ved siden av mindre behov for søvn og mer uro/rastløshet?

Anonymkode: 21154...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier vanligvis ikke å bli så raskt irritert og sint på ting eller andre mennesker. Jeg merker at jeg er i en annen stemning enn jeg pleier, og lurer på om det er hypomani. 

Skrevet

Jeg er liksom så kamplysten, noe jeg ikke pleier å være. Dette er ikke meg. 

Skrevet

@kupton?

Dette er skikkelig plagsomt og folk rundt meg blir stresset og lei seg av at jeg er sånn. En sånn plutselig forandring i væremåte må vel være hypomani? Jeg har ihvertfall ingen andre forklaringer.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@kupton?

Dette er skikkelig plagsomt og folk rundt meg blir stresset og lei seg av at jeg er sånn. En sånn plutselig forandring i væremåte må vel være hypomani? Jeg har ihvertfall ingen andre forklaringer.

Har du en plan for hvordan håndtere symptomer?

Skrevet

Ja, det kan være hypomani. Da iverksetter du det/de tiltak du har avtalt med din behandler.

Skrevet

Har du opplevd det ved hypomani tidligere? I så fall taler det sterkere for at det kan være årsaken. Ta kontakt med lege/behandler så dere får tatt tak i problemstillingen. Har du noe å sove på, så bør du bruke det.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...