Gå til innhold

Lager smattelyder i søvne


derp

Anbefalte innlegg

Hei. Mann på 33 år her. Jeg var usikker på hvor jeg skulle poste dette, flytt gjerne til et mer egnet underforum om dette er feil plass å henvende seg. 

Som tittelen sier, så lager jeg noen rare smattelyder i søvne. Dette går utover søvnen til kjæresten min, og hun våkner uopplagt, sliten og irritabel. Dette er ikke noe jeg har gjort hele livet, så jeg lurer veldig på hva det kan komme av, og håper virkelig det går an å behandle! Jeg skjærer også tenner, og har en bittskinne jeg bruker mot dette problemet. Jeg tenkte kanskje skinnen var årsaken til smattingen, at jeg på en måte lå og tygde på den i søvne, men hun sier jeg også har gjort det de gangene jeg har glemt å legge inn skinnen før jeg har lagt meg. 

Hun sliter med søvnen i utgangspunktet, så smattingen gjør det hele desto verre. Det har blitt så ille at vi sjelden sover i samme seng nå, som selvfølgelig er jævlig kjipt, unnskyld språket. Jeg har akkurat fått henvisning til søvnklinikk, og venter på time der i skrivende stund. 

Er det noen her som har hørt om lignende før? Jeg er desperat, håper dette kan behandles! Alle tips og råd, linker, anbefalinger og hva enn dere måtte sitte på tas imot med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...