Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en helt fantastisk samtale med behandleren min i Fact team idag. Jeg er så takknemlig for at jeg har dem. Jeg skjønner jeg ikke kan slutte på medisiner likevel. Da blir jeg psykotisk SELV om jeg er smart. Det hjelper ikke være smart uten medisiner for man klarer ikke være Så smart at man unngår psykose uansett om jeg gir mening. Og å være psykotisk kan være både himmel og helvete, men mest helvete til slutt. For meg. Og nå blir livet mitt bare bedre og bedre og vekten går ned. Lager kylling og grønnsaker nå, ikke junk. Jeg elsker livet mitt og har blitt SOS barnebyer-fadder. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare elsker meg selv og livet mitt så utrolig intenst

Skrevet
2 minutter siden, Marye skrev:

Det kan være et tegn på (hypo)mani. Har du flere tegn? Har du det, så sett i gang tiltakene du er blitt enig med legen om. 

Anonymkode: b68cd...0e2

Skrevet
19 minutter siden, Marye skrev:

Manisk?

Anonymkode: a0e8d...237

Skrevet

Behandleren min på Fact team var ikke bekymra, bare spurte om jeg trodde det var ukritisk å selge leiligheten min.. hun sa jeg er veldig godt medisinert. Så jeg skal vel bare nyte. Men innerst inne føler jeg meg glemsk og distré og forvirret 

men sov i natt det kan ha roet ned? Kanskje jeg bare endelig er lykkelig og livet vil bli bedre og bedre fordi jeg er så godt medisinert at jeg slipper psykosen jeg hadde i oktober osv. Bare nyte. Oppdager de distré-feilene jeg gjør i tide:)

Skrevet

Eller jeg glemte å ha litt rapsolje på kyllingen i ovnen, men det gjør vel ikke noe???

Skrevet
Akkurat nå, Marye skrev:

Hadde en helt fantastisk samtale med behandleren min i Fact team idag. Jeg er så takknemlig for at jeg har dem. Jeg skjønner jeg ikke kan slutte på medisiner likevel. Da blir jeg psykotisk SELV om jeg er smart. Det hjelper ikke være smart uten medisiner for man klarer ikke være Så smart at man unngår psykose uansett om jeg gir mening. Og å være psykotisk kan være både himmel og helvete, men mest helvete til slutt. For meg. Og nå blir livet mitt bare bedre og bedre og vekten går ned. Lager kylling og grønnsaker nå, ikke junk. Jeg elsker livet mitt og har blitt SOS barnebyer-fadder. 

Har du ruset deg? Eller ruset deg ttidligere?

Anonymkode: df8f6...dff

Skrevet
2 timer siden, Marye skrev:

Det er fint å lese at du har det bra ❤️ Nekter å tro at du er syk nå igjen...manisk altså mener jeg. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ruset deg? Eller ruset deg ttidligere?

Anonymkode: df8f6...dff

Hvorfor spør du om det?

Skrevet
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er fint å lese at du har det bra ❤️ Nekter å tro at du er syk nå igjen...manisk altså mener jeg. 

Føkk jeg laget litt pommes frittes til kyllingen. Men jeg gikk 40 min istad og skal gå 40 min tilbake senere:) så det tåler jeg nok. Tror at snart er jeg bare 84 kg og da er det ikke langt til under 80. Jeg ELSKER kroppen min i mellomtiden selv om anonyme troll på nett mener jeg er bælfeit. Jeg elsker meg og spist grønnsaker og skal spise masse grønnsaker fremover. Da vil jeg forebygge tarmkreft

Skrevet
37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er GODT medisinert:) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌸

Skrevet
1 minutt siden, Marye skrev:

Føkk jeg laget litt pommes frittes til kyllingen. Men jeg gikk 40 min istad og skal gå 40 min tilbake senere:) så det tåler jeg nok. Tror at snart er jeg bare 84 kg og da er det ikke langt til under 80. Jeg ELSKER kroppen min i mellomtiden selv om anonyme troll på nett mener jeg er bælfeit. Jeg elsker meg og spist grønnsaker og skal spise masse grønnsaker fremover. Da vil jeg forebygge tarmkreft

Ja det er rett det at du elsker deg selv, ikke alle klarer det. Og jeg syns du er en flott jente og er ikke overvektig heller. 

Skrevet
1 minutt siden, Marye skrev:

Jeg er GODT medisinert:) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌸

Det er bra det ❤️ 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...