Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det en uke til jeg skal ta xeplion men er så i tvil, hva ville du gjort om du var meg? Kjenneret sårt savn etter det åndelige og det er så tomt uten det, ser ikke et eneste lys en gang. De som er så fine. Det jeg ville ha vekk har jeg fått vekk, energier kjenner jeg ikke. Men i går når jeg la meg prikket hele meg, trodde det var energi men det ga seg da jeg tok vival. Hadde tenkt å starte nyåret medisinfri,men klarer jo ikke kutte ut seroquel og nå har jeg måttet ta truxal og igjen. Føler dette er en forbannelse,hva det nå enn er med meg. Og marerittene, er det kamuflasje for ufo/aliens? Etter et mareritt ser jeg masse rare i ting i taket, triangler,sirkel og firkanter og andre symboler. Må opp å ta meg en røyk da. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville fulgt anbefaling fra de som hadde fulgt meg opp om medisinering. Men jeg vet ikke hvordan det er å slite med det du sliter med så kan jo være jeg hadde vært like usikker som deg, men fra et rasjonelt perspektiv så tenker jeg medisiner ville vært en nødvendighet for meg. 

Er ikke dette en ambivalens du pleier å ha? Om du skal ta medisinene dine. Også når du slutter og blir dårlig så finner du ut at du trenger de likevel? 

Skrevet
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå er det en uke til jeg skal ta xeplion men er så i tvil, hva ville du gjort om du var meg? Kjenneret sårt savn etter det åndelige og det er så tomt uten det, ser ikke et eneste lys en gang. De som er så fine. Det jeg ville ha vekk har jeg fått vekk, energier kjenner jeg ikke. Men i går når jeg la meg prikket hele meg, trodde det var energi men det ga seg da jeg tok vival. Hadde tenkt å starte nyåret medisinfri,men klarer jo ikke kutte ut seroquel og nå har jeg måttet ta truxal og igjen. Føler dette er en forbannelse,hva det nå enn er med meg. Og marerittene, er det kamuflasje for ufo/aliens? Etter et mareritt ser jeg masse rare i ting i taket, triangler,sirkel og firkanter og andre symboler. Må opp å ta meg en røyk da. 

Hva skjedde sist du sluttet på medisiner? Og de hundre gangene før det? Om du virkelig ikke husker det så er det bare å lese dine egne innlegg fra et par mnd tilbake i høst...

Skrevet

Jeg ville nok fulgt anbefalingene om å ta medisin. Ikke verdt å gå slik å være urolig, det er for tungt. Kan du ikke finne noen andre hobbyer da enn det åndelige? :) 

Anonymkode: a9e1c...d54

Skrevet
4 minutter siden, Glitter skrev:

Tror jeg ville fulgt anbefaling fra de som hadde fulgt meg opp om medisinering. Men jeg vet ikke hvordan det er å slite med det du sliter med så kan jo være jeg hadde vært like usikker som deg, men fra et rasjonelt perspektiv så tenker jeg medisiner ville vært en nødvendighet for meg. 

Er ikke dette en ambivalens du pleier å ha? Om du skal ta medisinene dine. Også når du slutter og blir dårlig så finner du ut at du trenger de likevel? 

De ber meg om å fortsette for de mener jeg er bedre/mindre symptomer,men det er mitt valg sier de og da får jeg problemer med å velge. Ja pleier jo å være ambivalent jeg, ja pleier å begynne igjen hvis jeg blir dårlig. Men husker lite fra gang til gang, sånn er det bare. Tenker at en gang må jeg vel takle det-

Skrevet
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Hva skjedde sist du sluttet på medisiner? Og de hundre gangene før det? Om du virkelig ikke husker det så er det bare å lese dine egne innlegg fra et par mnd tilbake i høst...

Ja får lese gamle innlegg for det husker jeg lite av nå,men jeg har jo sluttet og begynt igjen noen ganger. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

De ber meg om å fortsette for de mener jeg er bedre/mindre symptomer,men det er mitt valg sier de og da får jeg problemer med å velge. Ja pleier jo å være ambivalent jeg, ja pleier å begynne igjen hvis jeg blir dårlig. Men husker lite fra gang til gang, sånn er det bare. Tenker at en gang må jeg vel takle det-

Ja det er jo ditt valg så lenge du ikke blir så dårlig at det er indikasjon for tvangsmedisinering. Men anbefalingen er jo likevel at du fortsetter. Selv om du kanskje ikke blir så dårlig at det er fare for ditt eller andres liv. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok fulgt anbefalingene om å ta medisin. Ikke verdt å gå slik å være urolig, det er for tungt. Kan du ikke finne noen andre hobbyer da enn det åndelige? :) 

Ok. Ja kanskje jeg bare skal høre på det de sier i fact,de mener det sikkert godt får jeg håpe. Vet ikke hva andre honnyer det skulle vært, men kunne jo begynt å male dører her hjemme. Hjulpet mannen med det. 

Skrevet
1 minutt siden, Glitter skrev:

Ja det er jo ditt valg så lenge du ikke blir så dårlig at det er indikasjon for tvangsmedisinering. Men anbefalingen er jo likevel at du fortsetter. Selv om du kanskje ikke blir så dårlig at det er fare for ditt eller andres liv. 

Ja sant det,kan jo prøve å høre på anbefalingene. Men vil ikke kalle meg frisk nå,det tror jeg nok aldri jeg blir med eller uten medisiner. Nei blir aldri til fare for meg selv eller andre tror jeg :) 

Skrevet

Jeg ville tatt medisinen, for psykose er helt falsk og veldig skremmende!

Skrevet
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja kanskje jeg bare skal høre på det de sier i fact,de mener det sikkert godt får jeg håpe. Vet ikke hva andre honnyer det skulle vært, men kunne jo begynt å male dører her hjemme. Hjulpet mannen med det. 

Ja prøv litt maling, det kan være godt å ha noe slik å gjøre :) Ombestemmer du deg senere mht medisiner kan du jo heller redusere da, men akkurat nå høres det ut som at du ikke får det bedre om du ikke tar dosen som vanlig.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja prøv litt maling, det kan være godt å ha noe slik å gjøre :) Ombestemmer du deg senere mht medisiner kan du jo heller redusere da, men akkurat nå høres det ut som at du ikke får det bedre om du ikke tar dosen som vanlig.

Ja får se om jeg setter i gang hehe :) Før malte jeg alt her i huset. Ok. Kan heller redusere på nyåret kanskje,da skal jeg ned i vekt også. Pleier å angre rett etter injeksjonen, det gjør jeg hver gang. 

Skrevet
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

De ber meg om å fortsette for de mener jeg er bedre/mindre symptomer,men det er mitt valg sier de og da får jeg problemer med å velge. Ja pleier jo å være ambivalent jeg, ja pleier å begynne igjen hvis jeg blir dårlig. 

Dårlig blir du hver gang. Begynn å skrive dagbok.

Anonymkode: 733f5...16f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje det. Skrev dagbok om mine åndelige opplevelser før og drømmer. 

Skrevet
57 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja kanskje det.

For å gjenta meg selv til det kjedsommelige: Jeg synes det er rart du ikke har blitt bedt om å skrive en bitteliten logg hver dag, over f.eks. medisininntak, dagsform, aktivitetsnivå og søvn (lengde og kvalitet). Etter så mange år med forskjellige medisiner ville det vært nyttig både for deg selv og behandlerne.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjør det. DOL er dagboka. 

Anonymkode: ce4de...85b

Skrevet
5 minutter siden, laban skrev:

For å gjenta meg selv til det kjedsommelige: Jeg synes det er rart du ikke har blitt bedt om å skrive en bitteliten logg hver dag, over f.eks. medisininntak, dagsform, aktivitetsnivå og søvn (lengde og kvalitet). Etter så mange år med forskjellige medisiner ville det vært nyttig både for deg selv og behandlerne.

Ja sant det. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun gjør det. DOL er dagboka. 

Anonymkode: ce4de...85b

Du tuller vel nå? Skriver da ikke her hver dag. 

Skrevet

Og det rare er at blodtrykket har jo gått ned,pulsen ligger på åtti og nittitallet og noen ganger over hundre. Tror ikke jeg tør å ta høyere dose betablokkere nå, får se hva legen sier i neste uke da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...