stjernestøv Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 Men bare 1 mg, jeg bestilte jo 5 mg fra usa. 1 mg er jo veldig lite? Må jo ta masse da 😮 https://www.strnordic.no/fakta-om-melatonin/?fbclid=IwAR09xdOsPcDCCc8qoKldTeZMEXWLdkoWL12PyMItkIg-Ath8n7WEJ7ct1W0 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 28 minutter siden, stjernestøv skrev: Men bare 1 mg, jeg bestilte jo 5 mg fra usa. 1 mg er jo veldig lite? Må jo ta masse da 😮 https://www.strnordic.no/fakta-om-melatonin/?fbclid=IwAR09xdOsPcDCCc8qoKldTeZMEXWLdkoWL12PyMItkIg-Ath8n7WEJ7ct1W0 Tror ikke du skal prøve mer enn anbefalt dagsdose før du ser hvordan den virker i alle fall... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Skrevet 4. desember 2019 (endret) 6 minutter siden, Lillemus skrev: Tror ikke du skal prøve mer enn anbefalt dagsdose før du ser hvordan den virker i alle fall... Den virker ikke på meg og det var 5 mg, virket bare noen dager på sønnen min. Dette er ikke sterke greiene. Endret 4. desember 2019 av stjernestøv 0 Siter
Fionys Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Den virker ikke på meg og det var 5 mg, virket bare noen dager på sønnen min. Dette er ikke sterke greiene. Hvis det ikke har virket tidligere, hvor skal du ta det da? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Skrevet 4. desember 2019 26 minutter siden, Fionys skrev: Hvis det ikke har virket tidligere, hvor skal du ta det da? Nei bare tenkte å prøve det i tilegg til seroquel. Men dette var mer for å opplyse om at det var i butikken til dere 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. desember 2019 Skrevet 4. desember 2019 Jeg pleier å ta 1,9mg og sovner som et skudd på det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. desember 2019 Forfatter Skrevet 4. desember 2019 2 minutter siden, Dorthe skrev: Jeg pleier å ta 1,9mg og sovner som et skudd på det. Ok. Det er jo godt gjort det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.