Gå til innhold

Grrr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg aldri lander på en måte? De siste dagene har jeg vært så oppspilt og gira, og det vet jeg blir slitsomt i lengda! Kan jeg ikke bare være normal? Jeg har tusen tanker og ideer og meninger om ting, og jeg har så god selvtillit nå og kunne godt ha holdt tale på torvet i morgen om hvilket som helst tema. Kunne ha kastet meg inn i hvilken som helst debatt, for nå har jeg så mye meninger om ting og tang! Jeg handler før jeg tenker, snakker og skriver før jeg tenker. Jeg greier ikke å holde tritt med mitt eget tempo på en måte. Noen som forstår? 

Løsningen er skjerming, men det er jo så kjedelig! Jeg vil jo være med der det skjer ting og være engasjert i livet! 

Ja, det er nok hypomani.

Anonymkode: 035f5...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner hvordan du har det. Vil ikke si jeg er hypomanisk nå, for jeg har vært mye høyere oppe enn jeg er nå, men har likevel vært høyt oppe de siste dagene og det er en stor kontrast til hvordan jeg pleier å være. Likevel er det ikke så ille nå som det har vært et par ganger hvor jeg virkelig ender opp med å brenne lyset i begge ender. Men likevel er jeg veldig aktiv og jeg er langt mer pratsom, snakker fort og jeg er plutselig SÅ optimistisk til framtiden. Jeg som vanligvis er helt ødelagt av bekymringer rundt framtiden og isolerer meg veldig. I dag da åtteåringen hadde et langvarig raserianfall fordi han ikke fikk spille mer så følte jeg bare han var så fryktelig fin og god og var rolig som dagen er lang uansett hva han prøvde på for å få viljen sin. Hehe. 

Er kjedelig med skjerming ja, men slik jeg har opplevd det når jeg mener jeg har hatt hypomani (er ikke diagnostisert med bipolar enda i alle fall) så ender det opp med en skikkelig kræsjlanding til slutt og det er jo å foretrekke å forebygge at det blir for ille. 

Vil tro du har noen tiltak du skal iverksette når du går inn i hypomani som ja skjerming og ekstra medisinering? 

Endret av Glitter
Skrevet

Tror jeg også er "der" et sted nå. Smittsomt kanskje? hehe 

Bør nok trekke inn årene litt nå og teipe igjen vingene sånn at det ikke utarter seg. God bedring til oss alle! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...