AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 Skrevet 7. desember 2019 Noen andre med bipolar som opplever at immunforsvaret blir dårlig i depressive faser om høsten/vinteren? Føler meg syk nesten hele tiden, noe som forverrer depresjonen ytterligere. Anonymkode: 9fd1d...732 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 Skrevet 8. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen andre med bipolar som opplever at immunforsvaret blir dårlig i depressive faser om høsten/vinteren? Føler meg syk nesten hele tiden, noe som forverrer depresjonen ytterligere. Anonymkode: 9fd1d...732 Jeg har hatt det sånn i mange år og det psykiske og fysiske henger så absolutt sammen. Anonymkode: ad44a...6c9 0 Siter
adhoc Skrevet 9. desember 2019 Skrevet 9. desember 2019 Jeg opplever nok heller at perioder med fysisk sykdom trigger depressive faser. 0 Siter
Gjest Visma Skrevet 9. desember 2019 Skrevet 9. desember 2019 24 minutter siden, adhoc skrev: Jeg opplever nok heller at perioder med fysisk sykdom trigger depressive faser. Sånn er det hos meg også. Slikt kan trigge, men ikke alltid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.