Gå til innhold

instagram og youtube er mobbere!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SoMe eliten har mye makt ja, tror ikke det er bra med så mye makt i så få hender

Er ikke alltid markedsprinsippet/konkurranse virker, da må myndigheter steppe inn og sette noen regler

... men tror myndighetene i USA heller fokuserer mer på å lage avtaler bak lukkede rom med disse firmaene for å utnytte facebook og co til å oppnå sine mål mtp propaganda, som ikke alltid er de samme som folkets mål

men men

Anonymkode: 87224...86f

Blomsterfluen
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er det YouTube sensurerer deg?

Anonymkode: 7312f...fa6

de fjerner videoene mine om jeg tilfeldigvis har vist litt av magen min fordi genseren er for kort, og de fjerner videoen om jeg har lagt ut en fainting-challenge video, at jeg gjør rare ting i søvne (bruker et nattkamera) fordi jeg bare har tshorte og truse på på videoen, eller annen challenge, mens alle andre sånne typer vidroer fra andre youtybere får ikke vidroene sine fjernet. jeg anker på youtubes avgjlrelse men det blir uansett for grovt for youtube. tilogmed om jeg hører på radio mens jeg livestreamer når jeg spiller sims 4, så fjerner de videoen, fordi det strider mot opohavsretten når radiosangene kommer inni min video (nrk mp3), slik at for å ikke bli sperret, så må jeg bruke headset for å ikke få radiolyd inn i livestreamen.

Endret av Blomsterfluen
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

de fjerner videoene mine om jeg tilfeldigvis har vist litt av magen min fordi genseren er for kort, og de fjerner videoen om jeg har lagt ut en faintingchalkenge video, at jeg gjør rare ting i søvne (bruker et nattkamera) fordi jeg bare har tshorte og truse på på videoen, eller annen challenge, mens alle andre sånne tyoer vidroer fra andre youtybere får ikke vidroene sine fjernet. jeg anker på youtubes avgjlrelse men det blir uansett for grovt for youtube. tilogmed om jeg hører på radio mens jeg livestreamer når jeg spiller sims 4, så fjerner de videoen, fordi det strider mot opohavsretten når radiosangene kommer inni min video.

De har sine regler de følger. 

Blomsterfluen
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har sine regler de følger. 

ja, men de andre som legger ut sånne videoer, får ikke videoene sine fjernet. tilogmed en kanal jeg rapporterte til youtube der en som hadde lagt ut kun videoer på kanalen sin, av at han torurerte en fugleunge og kastet den og kneppet den og slengte den i veggen og kneppet den til den splættet og blodet randt i hånden hans, ble ikke tatt ned fra youtube engang. mens mine videier ikke inneholder blod og ikke nakenhet engang… 

Endret av Blomsterfluen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...