Gå til innhold

Sterke smerter spiral


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann :) 

 

For to måneder slet jeg med kraftige smerter i bekkenregionen i fire dager. Der ble til slutt så uutholdelig at kjæresten min tvang meg på legevakten, og en ekstrautering graviditet og store blødninger i buken ble påvist. Jeg måtte operere bort egglederen som hadde sprukket. Etter operasjonen fikk jeg satt inn hormonspiral hos lege (dette for en måned siden).

 

Spiralinnsetningen var vond, men fulgte symptomene fastlegen min sa jeg ville oppleve. Etter en uke kjente jeg ingenting lengre. Men de siste tre dagene har jeg opplevd sterke smerter i nedre del av bekkenet, som virker helt like som de jeg hadde da egglederen min sprakk. Det er ganske intense smerter og jeg må umiddelbart legge fra meg det jeg holder på med (som passer dårlig med matteeksamen på Torsdag).

 

Har ikke fått byttet fastlege og ikke mulighet til å kjøre helt ut til kommunen hun holder til, og legevakten virket som de mente dette var mensensmerter (som godt kan hende). Men jeg hadde menstrasjon med spiralen for to uker siden og det var ikke vondt i det heletatt.

 

Er dette noe å bekymre seg for, eller er det bare jeg som har sett for mye greys anatomy? 

 

Takk for svar ❤️

 

Anonymkode: 0e9de...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...