Gå til innhold

SSRI og antipsykotika ødela meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble satt på SSRi for deppresjon for mange år siden. Jeg ble psykisk "nuts", masse selvskading, kunne bruke en hel dag på å torturere meg selv, å jeg likte det. Djevelen kom fram å jeg gikk også inn til folk midt på natten da alle sov, for så å sitte i soffaen til de våknet, hadde veldig voldelige tanker som jeg nesten ikke klarte å styre, vanskelig å skille om tankene mine var ekte eller ikke, jeg var redd jeg skulle skade eller drepe noen. Dett er så ABSURD å tenke på. I ettertid har jeg tatt antipsykotika, å det har gjort meg enda verre, jeg tror disse medisinene har fucket meg hardt, jeg var aldri sånn før jeg startet på disse a- preperatene. Nå rører jeg ingenting, å jeg sliter den dag i dag. Av alt av rusmidler jeg har konsumert, var det a -preperater som vrengte hjernen min.Å nå sier de det er meg deter noe galt med å ikke medisinene,, tusen takk, disse "medisinene" er livsfarlig. ..

Anonymkode: 1a365...cc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette hadde ikke skjedd hvis ikke hadde blitt satt på SSRI mener du?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble satt på SSRi for deppresjon for mange år siden. Jeg ble psykisk "nuts", masse selvskading, kunne bruke en hel dag på å torturere meg selv, å jeg likte det. Djevelen kom fram å jeg gikk også inn til folk midt på natten da alle sov, for så å sitte i soffaen til de våknet, hadde veldig voldelige tanker som jeg nesten ikke klarte å styre, vanskelig å skille om tankene mine var ekte eller ikke, jeg var redd jeg skulle skade eller drepe noen. Dett er så ABSURD å tenke på. I ettertid har jeg tatt antipsykotika, å det har gjort meg enda verre, jeg tror disse medisinene har fucket meg hardt, jeg var aldri sånn før jeg startet på disse a- preperatene. Nå rører jeg ingenting, å jeg sliter den dag i dag. Av alt av rusmidler jeg har konsumert, var det a -preperater som vrengte hjernen min.Å nå sier de det er meg deter noe galt med å ikke medisinene,, tusen takk, disse "medisinene" er livsfarlig. ..

Hvordan var du før medisineringen? regner med i begynte av en grunn?

Skrevet
8 minutter siden, Stormwind skrev:

Og dette hadde ikke skjedd hvis ikke hadde blitt satt på SSRI mener du?

Nei, absolutt ikke.

8 minutter siden, Villanda skrev:

Hvordan var du før medisineringen? regner med i begynte av en grunn?

Vel, var rusfri , fikk meg jobb, men sleit med depresjon/angst og søvnløse netter. Så tenkte jeg skulle prøve disse preperatene, heller det en å starte ulovlig medisinering, men det slo feil vei gitt

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan aldri tenke meg at du ble slik du beskriver kun av SSRI og AP. Her er det nok mye som ligger bak som du ikke forteller...

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, absolutt ikke.

Vel, var rusfri , fikk meg jobb, men sleit med depresjon/angst og søvnløse netter. Så tenkte jeg skulle prøve disse preperatene, heller det en å starte ulovlig medisinering, men det slo feil vei gitt

Hva slags preparater gikk du på nøyaktig? Og var det stor dose? Tar man antipsykotika for søvneffekten så er det jo som regel den laveste dosen man bruker så om du hadde høy dose med kun angst, depresjon og søvnproblematikk så er det kanskje ikke rart at de kan ha fucka til hodet ditt.

Anonymkode: 330b3...c26

Skrevet

SSRI kan utløse psykose og mani hos disponerte individ om det taes som monoterapi. Selv ble jeg dårligere samtidig som jeg startet med AD og måtte begynne på AP.

Men att AP skulle gjøre deg værre fra psykose det stemmer ikke tror jeg...

Anonymkode: 38b68...b20

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags preparater gikk du på nøyaktig? Og var det stor dose? Tar man antipsykotika for søvneffekten så er det jo som regel den laveste dosen man bruker så om du hadde høy dose med kun angst, depresjon og søvnproblematikk så er det kanskje ikke rart at de kan ha fucka til hodet ditt.

Anonymkode: 330b3...c26

Startet med Venlafaxin 75mg daglig, AP startet jeg ikke på før 1 år etter, så det var kun SSRI jeg var på mens dette skjedde.

Skrevet

Denne artikkelen var forvirrende, noen gode punkter, men ja. beklager oppstyret. Skal ikke poste mer på dette forumet da jeg ikke fordrar slike medisiner. VI vet for lite om hjernen til å leke med den.God jul.

Skrevet

I følge pakningsvedlegget vil opptil 1 av 100 personer som tar disse stoffene oppleve hallusinasjoner, aggresjon og mani. Dette er statistikken som legemiddelfirmaene la frem. Legemiddelfirmaet sier at en placebokontrollert studie viste at opptil 1 av 100 personer som tok stoffet fikk disse bivirkningene, med statistisk signifikant forskjell for placebogruppen.

Hvordan kan noen tvile på det. Jeg tror ikke legemiddelfirmaene har et insentiv til å bevisst konstruere alvorlige bivirkninger i sine egne studier. Ganske motsatt. Det har vist seg gang på gang å skjule alvorlige bivirkninger i årevis til de blir tvunget av domstolene til å betale enorme summer og til slutt vil reguleringsorganene endre advarslene om stoffene.

Vær så snill, folk, vær åpen for den urovekkende sannheten at disse stoffene kan føre til forferdelige personlighetsendringer hos noen mennesker. Det betyr ikke at dette vil skje med alle. Bare vær klar over risikoen.

Skrevet

Sånn er det, legemiddelindustrien er helt ute av kontroll. FAKTA.

Skrevet

sånn går det når man sitter og tror ting skyldes kjemisk ubalanse i hjernen?

Og tilføre slike preparater er vell kansje det man kan kalle og gjøre en kjemisk endring i hjernen.

ikke naturlig og proppe i seg slike piller, man ikke vet konsekvensene av.

Om du så nevner bivirkninger, er det svært vanskelig og bli trodd på av noen.

Du må nesten ha brukt det selv for og kunne utale deg om det.

Anonymkode: 80b56...b07

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

sånn går det når man sitter og tror ting skyldes kjemisk ubalanse i hjernen?

Og tilføre slike preparater er vell kansje det man kan kalle og gjøre en kjemisk endring i hjernen.

ikke naturlig og proppe i seg slike piller, man ikke vet konsekvensene av.

Om du så nevner bivirkninger, er det svært vanskelig og bli trodd på av noen.

Du må nesten ha brukt det selv for og kunne utale deg om det.

og for og ikke glemme problemer med seponerings problemer, etter og ha gåtte på disse dvelske pillene i lang tid.

det kan bli en lang og ensom kamp og av "avvende" seg dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...