Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nu er vi kommet ind i siste helg før den store julehøytiden. Wilma og undertegnede vil med dette få ønske Dig og Din Familie en rigtigt glædelig jul her fra Sindssygeasylet. Wilma får permition på Lille-julaften, mens jeg må bli værende igjen på hospitalet til lang ude i det nye året, måske helt til påske, eller til jul næste år. Eller næste år der igjen. Hvem vet. 

Ærbødigst hilsen fra Jens Petrus. Så får dere bare passe på å drekka på med Cola X fra Grans, eller unne dere ekte cola med sukker. Det siste skulle jeg si fra Wilma siden hun er norsk og litt vulgær i sproget. 

Anonymkode: 2bedf...350

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
På 21.12.2019 den 2.37, AnonymBruker skrev:

Ja nu er vi kommet ind i siste helg før den store julehøytiden. Wilma og undertegnede vil med dette få ønske Dig og Din Familie en rigtigt glædelig jul her fra Sindssygeasylet. Wilma får permition på Lille-julaften, mens jeg må bli værende igjen på hospitalet til lang ude i det nye året, måske helt til påske, eller til jul næste år. Eller næste år der igjen. Hvem vet. 

Ærbødigst hilsen fra Jens Petrus. Så får dere bare passe på å drekka på med Cola X fra Grans, eller unne dere ekte cola med sukker. Det siste skulle jeg si fra Wilma siden hun er norsk og litt vulgær i sproget. 

😀🎅👍

Gjest Gargamel
Skrevet
På 21.12.2019 den 2.37, AnonymBruker skrev:

Gledelog Jul til Dem også. Kos Dem med medistermat og brødpudding. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Wilma?

Anonymkode: 602e1...3ef

Wilma er en venn av Mig, eller en Fantasivenn som psykiater mener Hun er. Det er visst derfor jeg er her på Sindssygeasylet. Psykiater sa jeg måtte permittere henne i Julen, men jeg vet ikke hvorledes det da vil gå med Mig. Er bange for at hun ikke dukker opp igjen når Permitionen er over, og da blir jeg en meget ensom Person. 

Skrevet
1 time siden, Gargamel skrev:

Gledelog Jul til Dem også. Kos Dem med medistermat og brødpudding. 

Tusind tak!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wilma er en venn av Mig, eller en Fantasivenn som psykiater mener Hun er. Det er visst derfor jeg er her på Sindssygeasylet. Psykiater sa jeg måtte permittere henne i Julen, men jeg vet ikke hvorledes det da vil gå med Mig. Er bange for at hun ikke dukker opp igjen når Permitionen er over, og da blir jeg en meget ensom Person. 

Du må være kun halvt dansk forstår jeg. 😛

Skrevet
9 minutter siden, Glitter skrev:

Du må være kun halvt dansk forstår jeg. 😛

Dette er også en Stridens Kjærne mellom Mig og Psykiater. Han sier at jeg er norsk, mens jeg mener jeg er dansk. Jeg slipper nog aldrig ud igjen! 😢Jeg vil hverken gi slipp på Wilma eller min danske nationalitet. 

Neida. Skal ikke surre mer nå. Slike ting er jo egentlig ikke noe å spøke med. Jeg er ikke syk og jeg er ikke innlagt men hjemme med familien. Om en time er det ribbe m.m! 😋 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er også en Stridens Kjærne mellom Mig og Psykiater. Han sier at jeg er norsk, mens jeg mener jeg er dansk. Jeg slipper nog aldrig ud igjen! 😢Jeg vil hverken gi slipp på Wilma eller min danske nationalitet. 

Neida. Skal ikke surre mer nå. Slike ting er jo egentlig ikke noe å spøke med. Jeg er ikke syk og jeg er ikke innlagt men hjemme med familien. Om en time er det ribbe m.m! 😋 

Hehe. God jul! 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Skal ikke surre mer nå. Slike ting er jo egentlig ikke noe å spøke med. Jeg er ikke syk og jeg er ikke innlagt men hjemme med familien.

Nei, hvilken overraskelse. 😏

Anonymkode: 602e1...3ef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...