Gå til innhold

God Jul til alle 🎄😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker det beste for hver og en i jula. 

Anonymkode: 64f11...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk og ønsker en riktig god jul til alle her inne ❤️ 

Skrevet
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk og ønsker en riktig god jul til alle her inne ❤️ 

❤️

Skrevet

Takk, og God Jul til deg og alle andre her inne🎅🤶

Skrevet
På 23.12.2019 den 5.57, AnonymBruker skrev:

god jul :) 

Anonymkode: 5872b...483

Skrevet

Dette er den fineste julaften jeg noen gang har opplevd. Fri for «psykisk smerte» og bare kos og hygge med kjernefamilien min. En fantastisk fin dag - først noen koselige timer på jobb, og når jeg kom hjem fra jobb kom jeg hjem til en familie i godt humør. 

Denne dagen er gull verdt for meg. Jeg har ikke hatt noen god julaften på veldig mange år, det har alltid vært noe som har ødelagt den og resten av jula. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er den fineste julaften jeg noen gang har opplevd. Fri for «psykisk smerte» og bare kos og hygge med kjernefamilien min. En fantastisk fin dag - først noen koselige timer på jobb, og når jeg kom hjem fra jobb kom jeg hjem til en familie i godt humør. 

Denne dagen er gull verdt for meg. Jeg har ikke hatt noen god julaften på veldig mange år, det har alltid vært noe som har ødelagt den og resten av jula. 

Så fantastisk fint å høre! Jeg blir helt varm om hjertet jeg!  Ha en fortsatt god og fredelig feiring!

Skrevet
Akkurat nå, Gondor skrev:

Så fantastisk fint å høre! Jeg blir helt varm om hjertet jeg!  Ha en fortsatt god og fredelig feiring!

Tusen takk 🥰 Håper du har det bra også ❤️

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk 🥰 Håper du har det bra også ❤️

Gjestene har gått og vi som er igjen har fått av oss finstasen og tatt på koseklær. (Finnes det en bedre følelse? Nylonstrømpebukser som sagger, trange sko og den nye kjolen som ikke var så fin allikevel. Uff!) Nå gjenstår det bare å tusle rundt og nyte en pyntet stue, smårydde litt og være litt høy på sukker.

Skrevet
11 minutter siden, Gondor skrev:

Gjestene har gått og vi som er igjen har fått av oss finstasen og tatt på koseklær. (Finnes det en bedre følelse? Nylonstrømpebukser som sagger, trange sko og den nye kjolen som ikke var så fin allikevel. Uff!) Nå gjenstår det bare å tusle rundt og nyte en pyntet stue, smårydde litt og være litt høy på sukker.

Kos deg videre, Gondor 😊 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...