Gå til innhold

God jul til alle :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker dere alle en trivelig julefeiring og håper at 2020 blir fint og fremgangsrikt :-)

Fortsetter under...

Skrevet
9 minutter siden, kupton skrev:

Jeg ønsker dere alle en trivelig julefeiring og håper at 2020 blir fint og fremgangsrikt :-)

God jul kupton :)

Anonymkode: 01867...bb4

Skrevet
17 minutter siden, kupton skrev:

Takk og god jul til deg også ❤️ 

Skrevet

Jeg har visst glemt å ønske HNT god jul i år  ser jeg :( men sier i alle fall god jul til deg! :) 

Skrevet

God jul og takk for råd og tilbakemeldinger jeg har fått. :)

Skrevet
55 minutter siden, ISW skrev:

Jeg har visst glemt å ønske HNT god jul i år  ser jeg :( men sier i alle fall god jul til deg! :) 

Hvem er HNT?

Anonymkode: 85c34...60a

Annonse

Skrevet

God jul til deg også kupton, og takk for dine bidrag på forumet :) 

Skrevet
1 time siden, ISW skrev:

Nå tror jeg du har fått i deg for mye juleøl, ISW! Her har du brukt feil initialer og i tillegg stokket om noe aldeles forferdelig på bokstavene!

Hvis ikke HNT er noe(n) helt annet/andre enn jeg tror, da! Det kan det jo fort være for alt jeg vet, hehe... 😉 Kos deg videre! ❤️

Skrevet
14 minutter siden, Visma skrev:

Nå tror jeg du har fått i deg for mye juleøl, ISW! Her har du brukt feil initialer og i tillegg stokket om noe aldeles forferdelig på bokstavene!

Hvis ikke HNT er noe(n) helt annet/andre enn jeg tror, da! Det kan det jo fort være for alt jeg vet, hehe... 😉 Kos deg videre! ❤️

Det betyr Helse Nord-Trøndelag som jeg kjenner godt. 

Skrevet
1 time siden, ISW skrev:

Ja, der ser man... 😉

Skrevet
1 time siden, ISW skrev:

HNT kjenner jeg også godt 

Skrevet
6 timer siden, kupton skrev:

Jeg ønsker dere alle en trivelig julefeiring og håper at 2020 blir fint og fremgangsrikt 🙂

Tusen takk det samme!

Annonse

Skrevet
4 timer siden, ISW skrev:

Og det skulle vi liksom skjønne ;)?

Anonymkode: 01867...bb4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...