AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 Skrevet 26. desember 2019 8 minutter siden, XbellaX skrev: hahaha! Nydelig :- ) Hva var nydelig ved dette? Kan du forklare oss uinnvidde hva utsagnet "Alt" skal bety? Anonymkode: 54acb...f78 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 Skrevet 27. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva var nydelig ved dette? Kan du forklare oss uinnvidde hva utsagnet "Alt" skal bety? Anonymkode: 54acb...f78 Alt betyr alt. Det var det morsomste svaret jeg har lest på Dol . Kort og presis humor. Det var ikke det svaret en forventa og derfor ble det humoristisk. Selvfølgelig har det alt å si om du er trønder Anonymkode: 16494...826 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 På 25.12.2019 den 22.02, Gondor skrev: Jeg er skaptrønder. Min far kommer fra Trøndelag. Hei er ikke slekta di, dvs begge foreldrene dine fra Trøndelag så stemmer, da er du skaptrønder:-) godt du vet det:-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 På Thursday, December 26, 2019 den 16.18, Madelenemie skrev: Jeg er også trønder, av trønderblod:-) så da blir det enda flere 🙂 Er foreldrene dine trøndere? Er du selv fra Trøndelag? Anonymkode: 16494...826 0 Siter
Gjest Visma Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 (endret) Herregud... Hva er greia med å være trønder? 😂 Kanskje jeg skal starte en tråd om hvem som er bergensere og/eller skap-bergensere? Nordlending eller skap-nordlending, osv. Jeg for min del er ganske internasjonal. I følge defineringen av hva "skap" er her i tråden, så er jeg blant annet både skap-svenske og skap-skotte. Her i landet er jeg skap-vestfolding, men ekte telemarking. Hva har dette med psykiatri å gjøre? "Alt" var det noen som sa, men jeg savner en forklaring.. Endret 28. desember 2019 av Visma 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.