Gå til innhold

Hvor mange trøndere er det på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, XbellaX skrev:

hahaha! Nydelig :- ) 

Hva var nydelig ved dette? Kan du forklare oss uinnvidde hva utsagnet "Alt" skal bety?

Anonymkode: 54acb...f78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva var nydelig ved dette? Kan du forklare oss uinnvidde hva utsagnet "Alt" skal bety?

Anonymkode: 54acb...f78

Alt betyr alt. Det var det morsomste svaret jeg har lest på Dol :lol:. Kort og presis humor. Det var ikke det svaret en forventa og derfor ble det humoristisk. Selvfølgelig har det alt å si om du er trønder ;) 

Anonymkode: 16494...826

Skrevet
På 25.12.2019 den 22.02, Gondor skrev:

Jeg er skaptrønder. Min far kommer fra Trøndelag. 

Hei

er ikke slekta di, dvs begge foreldrene dine fra Trøndelag så stemmer, da er du skaptrønder:-) godt du vet det:-)

Skrevet
På Thursday, December 26, 2019 den 16.18, Madelenemie skrev:

Jeg er også trønder, av trønderblod:-)

så da blir det enda flere 🙂

Er foreldrene dine trøndere? Er du selv fra Trøndelag? 

Anonymkode: 16494...826

Skrevet (endret)

Herregud... Hva er greia med å være trønder? 😂 Kanskje jeg skal starte en tråd om hvem som er bergensere og/eller skap-bergensere? Nordlending eller skap-nordlending, osv. Jeg for min del er ganske internasjonal. I følge defineringen av hva "skap" er her i tråden, så er jeg blant annet  både skap-svenske og skap-skotte. Her i landet er jeg skap-vestfolding, men ekte telemarking. Hva har dette med psykiatri å gjøre? "Alt" var det noen som sa, men jeg savner en forklaring.. ;)

Endret av Visma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...