Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, frosken skrev:

Jeg betviler heller ikke at du er den eneste som har hatt denne typen tanker. 

Dette ble feil, må enten tilføyes et ekstra *ikke', eller 'tror' erstatter 'betviler'. Beklager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xtra skrev:

Her tror jeg det mangler et ikke.

Takk, det gjør det så avgjort - -og fristen er gått ut for endring av innlegget 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg må bare legge til at jeg synes det er forfriskende og flott at de etterlatte er åpne om dødsårsaken. 

Enig, åpenhet trengs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Ja, men de gangene jeg har hatt slike tanker etter jeg fikk barn, så fikk jeg det for meg at jeg skadet barnet mitt med å være i live.  Hun ville få det bedre uten meg.   Det var ikke gode tanker og som "frisk" så har jeg ikke de tankene.  Tviler på at jeg er den eneste som har hatt sånne eller tilsvarende tanker. 

Jeg har også hatt sånne tanker, tenkte at de ville fått det bedre og flere muligheter i et stabilt fosterhjem. Men begge to har alltid hatt et nært forhold til meg, så nå tenker jeg de ville ha savnet mammaen sin. Og de er jo flotte folk i dag, og vi har et godt forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, frosken skrev:

Dette ble feil, må enten tilføyes et ekstra *ikke', eller 'tror' erstatter 'betviler'. Beklager!

Dobbel benekting? Blir ikke det også feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Visma skrev:

Jeg synes det er merkelig (i alle fall litt) å sette seg til doms over et annet menneskes valg. Du eller jeg vet ingenting om hvor vanskelig eller lett dette valget var for ham, eller hvor vanskelig eller lett livet hans var. 

Det er nærliggende å tro at livet hans var veldig vanskelig. Så uutholdelig vanskelig at døden så ut til å være eneste utvei. Så uutholdelig vanskelig at det trumfet hensynet til barna. Jeg vil i alle fall ikke dømme ham når jeg ikke var i hans sko. 

Det er jo flere sider av en sak. Syns bare det er fryktelig ødeleggende for barn som mister en forelder i selvmord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en dyp tragedie og krise for Martha. Det å antyde at hun og hennes valg kan ha innvirkning på at Ari tok selvmord er en ekstra belastning både for henne og barna. Tenk hva døtrene vil kunne lese på nettet?. Ari valgte selv å avslutte livet. Om det var en impulshandling eller planlagt er ikke godt å vite. Uansett dypt tragisk. Slik det er for alle som tar livet sitt og de etterlatte. 

Anonymkode: ee86c...164

Jeg har ikke lest hele tråden. Har bare lest den frem til ditt innlegg og jeg ser ingen som slkrev at Martha har skyld i dette.

Bare at det er dypt dypt tragisk hva slags foreldre ungene nå skal vokse opp med. Å ha slike foreldre, mener jeg ganske bestemt er skadelig for barna.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

jeg syns også noe ved dette er rart,

men av naturlige grunner, tror jeg at akkurat for hans barn nå, denne mediapublisiteten, og alle de gode ord de får med seg om deres far, til sist blir bra for dem.

fordi det setter ord på hva deres far betydde for andre, hva hans liv ga andre for input, 

kanskje kjente de han ikke sånn hans venner og bekjente kjente han, ikke rart det, men det gir dem en dimensjon av menneskelivet, hvordan vi er, og hvordan vi tilpasser oss, hva vi deler, hva vi ikke deler, i dyp smerte, og i stor sorg, ønsker ikke mennesker overfladiske ord, kanskje derfor ser de ikke alternativene til selvmord.

og det er fryktelig trist.

 

Håper du har rett. Jeg tenker at det også kan være greit å ha mer sinte følelser når en nær velger å ta livet sitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har ikke lest hele tråden. Har bare lest den frem til ditt innlegg og jeg ser ingen som slkrev at Martha har skyld i dette.

Bare at det er dypt dypt tragisk hva slags foreldre ungene nå skal vokse opp med. Å ha slike foreldre, mener jeg ganske bestemt er skadelig for barna.

Hvis du hadde lest litt lenger, hadde du sett at tråden er ryddet. Derfor henger noen av svarene litt i lufta.

Mitt eget innlegg på den siden ser også litt rart ut når de slettede ikke er der lenger. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 minutt siden, laban skrev:

Hvis du hadde lest litt lenger, hadde du sett at tråden er ryddet.

Mitt eget innlegg på den siden ser også litt rart ut når de slettede ikke er der lenger. 

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjamanen kommenterer bilder på Instagram av halvnaken kvinne og flørter dagen etter Aris død. 

For en ufyselig fyr.

https://xstra.no/durek-kommenterer-bilder-av-halvnaken-kvinne-og-florter-dagen-etter-aris-dod/

Anonymkode: bb1bf...490

De har vært nære venner i 10 år etter hva jeg forstod, men det fenget ikke så bra i innlegget ditt tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjoner påfølgende til dette. Ber folk tenke seg om før de poster da pårørende kan lett søke opp og lese det som blir skrevet.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, Admin skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjoner påfølgende til dette. Ber folk tenke seg om før de poster da pårørende kan lett søke opp og lese det som blir skrevet.

Admin

Hva er ryddet? Alt står her fortsatt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...