Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rart at folk spekulerer. Og det burde være lov å si hva man TROR og TENKER. Er det ikke ytringsfrihet i landet? 

Anonymkode: abe3e...784

Jo heldigvis er det det, men mannen er såvidt kald. Fordi om man KAN diskutere betyr vel ikke det at man nødvendigvis alltid MÅ? Litt fintfølelse er jo kjekt en gang i blant, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det kan vi godt, men det jeg skrev om depresjon var vel ingen bombe iom at han har hevdet det selv en del ganger. Man har det ikke bra hvis man tar selvmord. Det tror jeg er ganske åpenbart.

 

 

15 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vet du egentlig hva en påståelse er for noe ?

Du må få med deg nyansene i språket. En påståelse er å hevde at man vet. Når man sier at man tror noe, så er ikke det en påståelse.

 

Kan du vise oss hvor det står at årsaken er depresjon? Eller kjenner du familien godt og vet ting vi andre ikke vet? 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan du vise oss hvor det står at årsaken er depresjon? Eller kjenner du familien godt og vet ting vi andre ikke vet? 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Men hallo da, nå gjør du deg bare dum. Det er helt meningsløst å diskutere med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vet du egentlig hva en påståelse er for noe ?

Du må få med deg nyansene i språket. En påståelse er å hevde at man vet. Når man sier at man tror noe, så er ikke det en påståelse.

 

Du sa ikke at du tror det. Les det du skrev en gang til. Jeg reagerer bare på at du ofte er påståelig; men det er mulig du bare uttrykker deg feil og ikke tenker over det.  Bare et tips i tilfelle du vil endrr det. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sa ikke at du tror det. Les det du skrev en gang til. Jeg reagerer bare på at du ofte er påståelig; men det er mulig du bare uttrykker deg feil og ikke tenker over det.  Bare et tips i tilfelle du vil endrr det. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Nå må du gi deg. 

Jeg skrev med store bokstaver : JEG TROR.

Det andre jeg skrev som jeg vet er at Ari slet med er depresjoner. Disse depresjonene ble verre og verre med årene.

Dette er ikke en gang en spekulasjon. Det er fakta, så da tenker jeg vi kan legge den ballen dø !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg vet Martha hevder at hun er synsk, men jeg har aldri tenkt at Martha er synsk 😜

Det jeg sa var at JEG TROR at det ikke var tilfeldig at det skjedde 1.juledag.

Når det er sagt så er det selve sykdommen som er årsak til selvmordet.

HER ER DU PÅSTÅELIG, du skriver IKKE at du tror! Skjerp deg!

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HER ER DU PÅSTÅELIG, du skriver IKKE at du tror! Skjerp deg!

Anonymkode: bb4a4...fd3

Hvor stor er sannsynligheten for at han var helt frisk da han tok selvmord? Du fordummer diskusjonen.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2019 den 19.42, cathlin skrev:

Håper du har rett. Jeg tenker at det også kan være greit å ha mer sinte følelser når en nær velger å ta livet sitt. 

Hei

de sinte følelsene kommer, men sorgen kommer først naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...