Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er ryddet? Alt står her fortsatt ?

Minst ett av dine innlegg 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minst ett av dine innlegg 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Ok, regner med det har blitt med i dragsuget da. Det har sikkert skjedd ting her jeg ikke har fått med meg, men ble nysgjerrig på hva som har blitt ryddet iom at jeg leser ting her i tråden som familien til Ari kan reagere på. Når det først skal ryddes , mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ok, regner med det har blitt med i dragsuget da. Det har sikkert skjedd ting her jeg ikke har fått med meg, men ble nysgjerrig på hva som har blitt ryddet iom at jeg leser ting her i tråden som familien til Ari kan reagere på. Når det først skal ryddes , mener jeg. 

Du skrev noe om hva årsaken til selvmordet var, hvis du ikke husker det selv. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev noe om hva årsaken til selvmordet var, hvis du ikke husker det selv. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Jeg skrev at det er sannsynlig at han var Bipolar og at har hatt mørke perioder tidligere. Det finner man ut ved å google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Jeg skrev at det er sannsynlig at han var Bipolar og at har hatt mørke perioder tidligere. Det finner man ut ved å google.

Du skrev mer enn det. Siden det er ryddet skal jeg ikke gjenta det. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du skrev mer enn det. Siden det er ryddet skal jeg ikke gjenta det. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Tenker du på at jeg tror det toppet seg 1 juledag ?

Rart i at det ikke er ryddet det som står om at Ari Behn var egoistisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Tenker du på at jeg tror det toppet seg 1 juledag ?

Rart i at det ikke er ryddet det som står om at Ari Behn var egoistisk. 

Du er neppe den eneste som lurer på om kirkebesøket kan ha vært med på å tippe det hele. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
26 minutter siden, frosken skrev:

Du er neppe den eneste som lurer på om kirkebesøket kan ha vært med på å tippe det hele. 

Hvem vet. Folk spekulerer ut i fra det som er kjent gjennom media fordi det er alt vi har, men det kan være helt andre ting. Jeg synes kanskje det @Blomsterfluen har sitert er mest interessant siden det er Ari Behns egne ord. Han sa han var Yesterdays News, men at verden ikke har fått beskjed enda. I ettertid tror jeg han har tenkt på dette i lengre tid. 

Jeg synes det er feil å rette aggresjon mot Durek nå. Han gjør mye kritikkverdig men kan umulig ha forutsett det skulle føre til Aris selvmord. Det er Aris eget valg og ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvem vet. Folk spekulerer ut i fra det som er kjent gjennom media fordi det er alt vi har, men det kan være helt andre ting. Jeg synes kanskje det @Blomsterfluen har sitert er mest interessant siden det er Ari Behns egne ord. Han sa han var Yesterdays News, men at verden ikke har fått beskjed enda. I ettertid tror jeg han har tenkt på dette i lengre tid. 

Jeg synes det er feil å rette aggresjon mot Durek nå. Han gjør mye kritikkverdig men kan umulig ha forutsett det skulle føre til Aris selvmord. Det er Aris eget valg og ansvar. 

jeg mente ikke å spekulere, men bare lurte på om det med Durek i kirka. det rare var (syns jeg) at Durek egentig ikke var originalt invitert til julefeiringa, mens Ari var velkommen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Ok, regner med det har blitt med i dragsuget da. Det har sikkert skjedd ting her jeg ikke har fått med meg, men ble nysgjerrig på hva som har blitt ryddet iom at jeg leser ting her i tråden som familien til Ari kan reagere på. Når det først skal ryddes , mener jeg. 

 

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg skrev at det er sannsynlig at han var Bipolar og at har hatt mørke perioder tidligere. Det finner man ut ved å google.

 

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Tenker du på at jeg tror det toppet seg 1 juledag ?

Rart i at det ikke er ryddet det som står om at Ari Behn var egoistisk. 

Jeg tenkte i går at du gikk litt langt i å antyde at ML og Durek nærmest burde skjønt at noe slikt kunne skje, slik de lot Durek ture frem. Men det er jo ikke noe å diskutere nå, særlig ikke når angjeldende innlegg er slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Gargamel skrev:

Hvem vet. Folk spekulerer ut i fra det som er kjent gjennom media fordi det er alt vi har, men det kan være helt andre ting. Jeg synes kanskje det @Blomsterfluen har sitert er mest interessant siden det er Ari Behns egne ord. Han sa han var Yesterdays News, men at verden ikke har fått beskjed enda. I ettertid tror jeg han har tenkt på dette i lengre tid. 

Jeg synes det er feil å rette aggresjon mot Durek nå. Han gjør mye kritikkverdig men kan umulig ha forutsett det skulle føre til Aris selvmord. Det er Aris eget valg og ansvar. 

Enig i alt dette. Siden vi reelt sett vet svært lite, så koker vi litt suppe på den lille informasjonen vi har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gargamel skrev:

Hvem vet. Folk spekulerer ut i fra det som er kjent gjennom media fordi det er alt vi har, men det kan være helt andre ting. Jeg synes kanskje det @Blomsterfluen har sitert er mest interessant siden det er Ari Behns egne ord. Han sa han var Yesterdays News, men at verden ikke har fått beskjed enda. I ettertid tror jeg han har tenkt på dette i lengre tid. 

Jeg synes det er feil å rette aggresjon mot Durek nå. Han gjør mye kritikkverdig men kan umulig ha forutsett det skulle føre til Aris selvmord. Det er Aris eget valg og ansvar. 

Jeg tror ikke selvmordet var et valg. Men tror det var sykdommen som er skylden. Jeg tror at han havnet i et slags "mørke" der han ikke klarte å se fornuft / eller realistisk på alt rundt seg. 

Ingen kan klandres for det. Medgang og motgang møter vi alle men noen er mer mottakelige desverre. Men vi vet ingenting om årsaken til at det toppet over. Men vi kan allikevel ikke klandre noen. Vi kan heller ikke klandre Ari for det. For jeg tror ikke det var et valg. Jeg tror han var syk. 

Anonymkode: 9d050...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, Xtra skrev:

 

 

Jeg tenkte i går at du gikk litt langt i å antyde at ML og Durek nærmest burde skjønt at noe slikt kunne skje, slik de lot Durek ture frem. Men det er jo ikke noe å diskutere nå, særlig ikke når angjeldende innlegg er slettet.

Nei, jeg vet Martha hevder at hun er synsk, men jeg har aldri tenkt at Martha er synsk 😜

Det jeg sa var at JEG TROR at det ikke var tilfeldig at det skjedde 1.juledag.

Når det er sagt så er det selve sykdommen som er årsak til selvmordet.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg vet Martha hevder at hun er synsk, men jeg har aldri tenkt at Martha er synsk 😜

Det jeg sa var at JEG TROR at det ikke var tilfeldig at det skjedde 1.juledag.

Når det er sagt så er det selve sykdommen som er årsak til selvmordet.

Nå påstår du - igjen. Du VET ikke hva som er årsaken. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå påstår du - igjen. Du VET ikke hva som er årsaken. 

Anonymkode: bb4a4...fd3

Vet du egentlig hva en påståelse er for noe ?

Du må få med deg nyansene i språket. En påståelse er å hevde at man vet. Når man sier at man tror noe, så er ikke det en påståelse.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, jeg vet Martha hevder at hun er synsk, men jeg har aldri tenkt at Martha er synsk 😜

Det jeg sa var at JEG TROR at det ikke var tilfeldig at det skjedde 1.juledag.

Når det er sagt så er det selve sykdommen som er årsak til selvmordet.

Hvor får du det fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Hvor får du det fra?

Er ikke depresjon en sykdom ? Nei, kanskje jeg tar feil ? Kanskje han var helt frisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Er ikke depresjon en sykdom ? Nei, kanskje jeg tar feil ? Kanskje han var helt frisk ?

kanskje vi skal la spekulasjoner være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, XbellaX skrev:

kanskje vi skal la spekulasjoner være?

Er ikke rart at folk spekulerer. Og det burde være lov å si hva man TROR og TENKER. Er det ikke ytringsfrihet i landet? 

Anonymkode: abe3e...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, XbellaX skrev:

kanskje vi skal la spekulasjoner være?

Det kan vi godt, men det jeg skrev om depresjon var vel ingen bombe iom at han har hevdet det selv en del ganger. Man har det ikke bra hvis man tar selvmord. Det tror jeg er ganske åpenbart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...