Gå til innhold

Vondt, mistet masse håp og ting som betydde mye for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble en så bra start på jula. Jeg hadde en skikkelig fin julaften, og jeg håpet det skulle vedvare. Så blir jeg syk, i tillegg til at andre ting skjer. Nå har jeg også ødelagt noe som var viktig for meg. Folk blir bare sint på meg. Denne jula føyer seg også bare inn i rekken av alle julefeiringer. Det er så vondt. Jeg gir opp mye nå. har ingen å snakke med, derfor dette innlegget. Ikke bli sint på meg for det og.

Anonymkode: fdf8e...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Godt du presiserte at du "gir opp mye nå", ellers hadde folk trodd at du var suicidal...

Når det er sagt (måtte bare) så håper jeg at du blir fort frisk igjen, og at resten av jula blir fin på tross av at du hadde noen vonde opplevelser. 

Endret av Visma
Skrevet
6 minutter siden, Visma skrev:

Godt du presiserte at du "gir opp mye nå", eller hadde folk trodde at du var suicidal...

Når det er sagt (måtte bare) så håper jeg at du blir fort frisk igjen, og at resten av jula blir fin på tross av at du hadde noen vonde opplevelser. 

Takk for det. Jeg er ikke suicidal. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for det. Jeg er ikke suicidal. 

Tror ikke jeg heller at du er. Det har bare vært en diskusjon over ordbruk her nylig hvor utsagnet "Jeg orker ikke mer" ble hevdet å kunne gi folk bekymringer over at noen ville ta livet sitt. Så jeg harselerer bare litt over det. ;)

Skrevet
2 minutter siden, Visma skrev:

Tror ikke jeg heller at du er. Det har bare vært en diskusjon over ordbruk her nylig hvor utsagnet "Jeg orker ikke mer" ble hevdet å kunne gi folk bekymringer over at noen ville ta livet sitt. Så jeg harselerer bare litt over det. ;)

Jeg vet :) hvis jeg en gang bestemmer meg for å ta livet mitt så vil ingen få vite det. 

Skrevet

Jeg tror det blir lettere for deg å få den støtten du trenger hvis du skriver  mer utfyllende. Du trenger ikke å skrive i detaljer som kan røpe hvem du er, men litt mer info hjelper på. Er mange her som ønsker å hjelpe.  Forstår at du har det veldig vondt, men slike kodete innlegg kan fort bli oppfattes som litt "ulv ulv". 

håper det går litt bedre med deg nå 🙂 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble en så bra start på jula. Jeg hadde en skikkelig fin julaften, og jeg håpet det skulle vedvare. Så blir jeg syk, i tillegg til at andre ting skjer. Nå har jeg også ødelagt noe som var viktig for meg. Folk blir bare sint på meg. Denne jula føyer seg også bare inn i rekken av alle julefeiringer. Det er så vondt. Jeg gir opp mye nå. har ingen å snakke med, derfor dette innlegget. Ikke bli sint på meg for det og.

Hvorfor blir folk sint på deg? Fordi du er syk? Det gir jo ingen mening,men har opplevd det selv. Det er jo ikke noe man vil. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det år til neste jul, det er da noe :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...