Gå til innhold

Alene på nyttårsaften nok en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal du også sitte alene på nyttårsaften, nok en gang, sånn som det alltid er?

Anonymkode: 399d3...30f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir kjæresten og meg, koselig det. :) 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er blitt "min " dag og jeg elsker det slik. Lager god middag og slik at jeg har til rester neste dag. Slapper av med gode filmer og mye snacks 🙂

Anonymkode: b673a...09a

Skrevet
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Blir kjæresten og meg, koselig det. :) 

Da er du ikke alene da.

Skrevet

Jeg har sittet alene på mange nyttårsaftener. Nå derimot har jeg litt ansvar for en handikappet far, så da tar jeg en tur innom han.

Det er ikke godt å være alene på nyttårsaften.

Anonymkode: 7ac48...824

Skrevet

I fjor satt jeg alene, og det var i grunnen en fin opplevelse. Har alltid syntes at nyttårsaften er voldsomt opphauset, og siden jeg ikke hadde barna, rigget jeg meg til med bok, musikk og film. Litt melankolsk ble jeg vel, men det var også en fin anledning til å tenke gjennom året som var gått og hva det nye året ville bringe. Ikke tenk at "alle andre" har så fantastiske planer - finn noe du koser deg spesielt med og nyt noen stille timer 😘

Skrevet

Sitter alltid alene jeg og. Har ikke venner. Lite gøy å sitte hjemme å tenke på alle andre som er ute på byen å drikker og koser seg med venner.

Men men sånn er det jo når man er psyk

Anonymkode: 11f3f...0ba

Skrevet

Nyttårsaften i år er jeg bortreist. Orker ikke å sitte hjemme alene lenger. Så i år er jeg på bøljan blå. Ingen som trenger å tilby meg å være hos dem, og jeg slipper å føle meg til bry om jeg blir invitert til en plass og heller ville være alene hjemme. Jeg kan være ute på dekk eller i lougen eller i lugaren. Ingen som bryr seg om hva jeg gjør. 

Jeg har gitt opp å tenke på bedre tider. Og nyttårsaften er tung hvert år. Så da blir det sånn. 

Skrevet

Blir nok alene på nyttårsaften i år også og det gjør meg ingenting. Har vært hos familie i selve jula så klarer meg fint alene på nyttårsaften 😊

Skrevet

Skal være alene hjemme nyttårsaften. Jeg synes det er helt greit. Har en hund som er litt redd fyrverkeri som jeg må ta vare på. Jeg var innlagt på sykehus i julen så jeg synes det er ekstra hyggelig å være sammen med han på nyttårsaften. Skal lage meg god mat og gjøre det koselig. Dessuten er jeg sliten, så godt å ta det rolig. 

Eneste jeg synes er  stress er at folk ikke kan holde seg til å fyre opp fyrverki innenfor de lovlige tidene. Bor i et sentralt strøk i Oslo så merker det ekstra godt siden jeg må lufte hunden. 

Skrevet
På 26.12.2019 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Ikke "nok en gang" for pleier ikke være alene. Kunne fint ha gjordt det. Mulig det hadde vært annerledes om jeg ikke hadde noe valg eller generelt følte meg ensom. Det vet jeg ikke, men nyttårsaften er ikke så "stort" for meg. Kan lett se på det som en vanlig dag.  Er kanskje rar. Året går uansett, dag for dag.  Og er ikke fan av å bokstavelig talt la så mye penger gå opp i røyk. 

Skrevet
15 minutter siden, Villanda skrev:

Ikke "nok en gang" for pleier ikke være alene. Kunne fint ha gjordt det. Mulig det hadde vært annerledes om jeg ikke hadde noe valg eller generelt følte meg ensom. Det vet jeg ikke, men nyttårsaften er ikke så "stort" for meg. Kan lett se på det som en vanlig dag.  Er kanskje rar. Året går uansett, dag for dag.  Og er ikke fan av å bokstavelig talt la så mye penger gå opp i røyk. 

Jeg skal være alene på nyttårsaften,  nok en gang. Men som deg, så er det ikke en stor dag for meg. Kommer nok til å kjøpe meg noe godt å spise da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...