Gå til innhold

Svak vs hårsår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det å være svak og hårsår det samme? 

Anonymkode: 640e0...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva definerer du som svak?

Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

hva definerer du som svak?

At man er skjør (hvilket jeg tipper de fleste med min bakgrunn ville vært)

Skrevet

Hvilken forskjell spiller det om andre definere det slik eller sånn? Jeg blir nyskjerrig på hvorfor du stiller spørsmålet

Skrevet
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Hvilken forskjell spiller det om andre definere det slik eller sånn? Jeg blir nyskjerrig på hvorfor du stiller spørsmålet

Ok. Bare glem det. 

Skrevet

Sa jeg noe galt? 

Du ble nysgjerrig på hvorfor jeg stilte spørsmålet. Jeg spurte ikke for å feks få bekreftelse. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det ikke. Du er hårsår, men du er ikke svak. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ble nysgjerrig på hvorfor jeg stilte spørsmålet. Jeg spurte ikke for å feks få bekreftelse. 

Ja, jeg ønsket å forsøke å forstå hvorfor dette var viktig for deg å finne ut av. Om du opplever deg selv på den ene eller andre måten.

Skrevet

Ja, jeg ønsket å forsøke å forstå hvorfor dette var viktig for deg å finne ut av. Om du opplever deg selv på den ene eller andre måten.

Ok. Beklager. Trodde du var en av flere som tror jeg er ute etter sympati, bekreftelser osv, og da ble jeg oppgitt. 

Jeg ville bare lære forskjellen hvis det er en forskjell. Noen har sagt jeg er hårsår, og selv sier jeg stadig til meg selv at jeg er svak - men det er kanskje ikke det samme, og det var derfor jeg lurte. Kanskje jeg skal slutte å si til meg selv at jeg er svak. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok. Beklager. Trodde du var en av flere som tror jeg er ute etter sympati, bekreftelser osv, og da ble jeg oppgitt. 

Husk at assumption is the mother of all fuck-ups :- ) 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville bare lære forskjellen hvis det er en forskjell. Noen har sagt jeg er hårsår, og selv sier jeg stadig til meg selv at jeg er svak - men det er kanskje ikke det samme, og det var derfor jeg lurte. Kanskje jeg skal slutte å si til meg selv at jeg er svak. 

Jeg vet ikke, jeg er uenig i froskens kommentar tror jeg. Dersom jeg skal gå ut i fra din egen definisjon på svak -som vil si å være skjør, så vil jeg si at da er man nok også ganske hårsår. Man tåler mindre, man har et tynnere lag med hud og da tar man seg nær av ting raskere. Når det er sagt synes jeg at det å kalle seg selv "svak" eller lignende virker ganske nedbrytende. Forstår du selv årsaken/-e til at du er mer sensitiv? 

Skrevet
5 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg vet ikke, jeg er uenig i froskens kommentar tror jeg. Dersom jeg skal gå ut i fra din egen definisjon på svak -som vil si å være skjør, så vil jeg si at da er man nok også ganske hårsår. Man tåler mindre, man har et tynnere lag med hud og da tar man seg nær av ting raskere. Når det er sagt synes jeg at det å kalle seg selv "svak" eller lignende virker ganske nedbrytende. Forstår du selv årsaken/-e til at du er mer sensitiv? 

Grunnen til at jeg sier ts er hårsår, men ikke svak, er evnen til å reise seg opp igjen gang på gang. En ting er at man snubler litt fort, men styrken viser seg i det å stadig gjøre nye forsøk og holde ut motgang. 

Skrevet
Akkurat nå, frosken skrev:

Grunnen til at jeg sier ts er hårsår, men ikke svak, er evnen til å reise seg opp igjen gang på gang. En ting er at man snubler litt fort, men styrken viser seg i det å stadig gjøre nye forsøk og holde ut motgang. 

Hvordan skal jeg vite at TS er en person som reiser seg opp gang på gang? Det står ingenting om det i innlegget?

Skrevet

Hvordan skal jeg vite at TS er en person som reiser seg opp gang på gang? Det står ingenting om det i innlegget?

Jeg sa ikke at du skulle vite det, jeg bare begrunnet mitt standpunkt:-)

Skrevet
2 minutter siden, XbellaX skrev:

Tror nok frosken noen ganger overvurderer sin evne til å gjenkjenne anonyme brukere. Ikke sant, @frosken?

Anonymkode: 2c826...22b

Skrevet
5 minutter siden, frosken skrev:

Jeg sa ikke at du skulle vite det, jeg bare begrunnet mitt standpunkt:-)

Så du vet hvem den anonyme er, etter 5 setninger? 

Skrevet
Akkurat nå, XbellaX skrev:

Så du vet hvem den anonyme er, etter 5 setninger? 

Ja, det gjør jeg pga ting som har skjedd tidligere i dag. 

Skrevet
9 timer siden, XbellaX skrev:

Husk at assumption is the mother of all fuck-ups :- ) 

Jeg forstår årsaken. Vil prøve å slutte å si til meg selv at jeg er svak, for nå forstår jeg forskjellen på svak/hårsår. Jeg trodde alltid det var det samme. Takk for at dere lærte meg forskjellen. 

Skrevet
10 timer siden, frosken skrev:

Ps. Det kjennes ofte ut ikke ut som at jeg er sterk når jeg bare vil gi opp å kjempe. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Det kjennes ofte ut ikke ut som at jeg er sterk når jeg bare vil gi opp å kjempe. 

Det vet jeg:-)  Det er stor forskjell på å være sterk og å kjenne seg sterk i øyeblikket. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...