Gå til innhold

Wellbutrin mot pms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har påvist ikke effekt av SSRI. Er helt fortvila pga veldig sterkt plaget av PMS psykisk, går utover meg, alle, alt. 

Hva gjør jeg? 

Anonymkode: cb270...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville i alle fall ikke prøvd Wellbutrin! Hvis humørsvingninger er det du plages mest med ved PMS så kan du gange det med 10 om du tar Wellbutrin! Jeg kan nevne stor irritabilitet og eksplosivt sinne som noe av det du kan forvente deg.

Jeg tålte ikke den medisinen, men for all del, andre kan sikkert ha stor nytte av den... Man får vel nesten bare prøve seg fram.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har påvist ikke effekt av SSRI. Er helt fortvila pga veldig sterkt plaget av PMS psykisk, går utover meg, alle, alt. 

Hva gjør jeg? 

Vil hormonell prevensjon som hindrer eggløsning virke mot pms? 

Skrevet
7 timer siden, Lillemus skrev:

Vil hormonell prevensjon som hindrer eggløsning virke mot pms? 

Aner ikke. Skal spørre legen.  Føler jeg har prøvd alt. 

Skrevet
8 timer siden, Visma skrev:

Ville i alle fall ikke prøvd Wellbutrin! Hvis humørsvingninger er det du plages mest med ved PMS så kan du gange det med 10 om du tar Wellbutrin! Jeg kan nevne stor irritabilitet og eksplosivt sinne som noe av det du kan forvente deg.

Jeg tålte ikke den medisinen, men for all del, andre kan sikkert ha stor nytte av den... Man får vel nesten bare prøve seg fram.

Ok, takk for tipset. Jeg sliter med det ja, så da er nok ikke wellb så lurt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...