Gå til innhold

Jeg skal ta alle konsekvenser av den jeg er

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og aldri slippe noen inn på meg mer, ei heller søke mer hjelp. 
Jeg er bare til bry og irritasjon for andre.

Takk for meg på forumet, spesielt til frosken som alltid har hatt troen på meg samme hvor langt nede jeg har vært. Jeg føler jeg har kjempet en lang kamp som jeg nå gir opp å kjempe. Andre har også gitt meg opp. 

Anonymkode: a62bb...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar en pause og trekker meg tilbake litt jeg også. 

Vil bare ønske deg lykke til videre og gi deg en klem 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og aldri slippe noen inn på meg mer, ei heller søke mer hjelp. 
Jeg er bare til bry og irritasjon for andre.

Takk for meg på forumet, spesielt til frosken som alltid har hatt troen på meg samme hvor langt nede jeg har vært. Jeg føler jeg har kjempet en lang kamp som jeg nå gir opp å kjempe. Andre har også gitt meg opp. 

Tullprat! Ta en pause nå, drikk en kopp varm te, gjør noe helt annet. 

Skrevet
8 minutter siden, frosken skrev:

Tullprat! Ta en pause nå, drikk en kopp varm te, gjør noe helt annet. 

Jeg har gjort noe helt annet i nesten hele dag. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort noe helt annet i nesten hele dag. 

Da må du fortsette å avlede deg selv inntil følelsene dine roer seg. De vil gjøre det før eller siden. 

Skrevet

Jeg har lyktes med mye, men det jeg ikke lykkes med og alle feilene jeg gjør (for ikke å glemme alle tilbakefallene jeg får) veier tyngre enn det jeg gjør bra denne gang. Det er på tide å ta konsekvensene av det. 

Skrevet
26 minutter siden, frosken skrev:

Da må du fortsette å avlede deg selv inntil følelsene dine roer seg. De vil gjøre det før eller siden. 

Joda, men jeg vet at jeg har god grunn til å føle det jeg føler denne gangen. For noen har vist meg det. 
Jeg har gått flere timer på kjøpesenter både her jeg bor og i nabokommunen, og jeg har kjøpt alle julegavene til neste år (salg - 70 %). Jeg har t o m pakket de inn (og det også med omhu). Jeg har gjort dette til tross for både vonde tanker, vonde følelser, bronkitt/hoste, muskelverk, feber og hodepine. 

Nå skal jeg legge meg. Jeg kommer til å sovne fort, for jeg er veldig sliten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...