Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp stått opp og tatt en Fluanxol og fylt opp dosetten min slik at døgninntaket blir 3 mg. Jeg innser at det er for lite for meg med bare 2 mg. Dette har vært et sant mareritt og bare blitt verre og verre. Genialt å eksperimentere med dette ved juletider. 

Psykiateren min og jeg har blitt enige om å trappe forsiktig ned på noen medisiner. Fluanxol kan jeg styre med selv sier han. Jeg ble tydeligvis litt for ivrig.

Et sted oppi hodet mitt har jeg hatt en stemme som har sagt at dette tankekjøret er helt irrasjonelt og sinnssykt, det må du se! Men det nytter ikke allikevel. Det er andre krefter som overtar. Det er som å være besatt av en demon.

I morgen skal jeg snakke med barna og forklare og unnskylde. Jeg håper jeg ikke har ødelagt for mye for dem. Jeg har ikke dusjet eller stelt meg på ganske lenge så det skjer i løpet av noen timer. Jeg er ikke kvitt tankekjøret, men bare det at jeg nå har begynt å ta nok medisiner gjør at jeg kan slappe mer av.

Jeg skal få med meg dagslyset i dag og ta meg en spasertur. Jeg skal lage egg og bacon til min yngste sønn for det er han så glad i. Ellers skal jeg rydde her hjemme og lage god middag. Det klarte jeg i går også. Det gikk på autopilot.

Er så lettet at jeg nesten tuter litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tankekjøret er her med full kraft. Det er grusomt, men jeg får bare holde ut. Jeg har tatt en Fluanxol til og vet at det vil hjelpe etter hvert. Gjør en masse, men det hjelper ikke. Det har nesten motsatt effekt. Nå har jeg i hvert fall dusjet, vasket håret og stelt meg så barna mine slipper å se en herjet ustelt mor. Drar i butikken om en halv time. Når jeg kommer hjem skal jeg legge meg og hvile litt. Alt er ryddig og fint her og jeg har satt på en vask. 

I morgen er det meningen at vi skal i juleselskap. Vi blir atten stykker til sammen. Vi får se om jeg orker eller om barna drar alene. Hvis formen er som nå orker jeg ikke å utsette meg for det. Man skal være ganske opplagt for å være del av den gjengen der.

Skrevet
6 timer siden, Gondor skrev:

Tankekjøret er her med full kraft. Det er grusomt, men jeg får bare holde ut. Jeg har tatt en Fluanxol til og vet at det vil hjelpe etter hvert. Gjør en masse, men det hjelper ikke. Det har nesten motsatt effekt. Nå har jeg i hvert fall dusjet, vasket håret og stelt meg så barna mine slipper å se en herjet ustelt mor. Drar i butikken om en halv time. Når jeg kommer hjem skal jeg legge meg og hvile litt. Alt er ryddig og fint her og jeg har satt på en vask. 

I morgen er det meningen at vi skal i juleselskap. Vi blir atten stykker til sammen. Vi får se om jeg orker eller om barna drar alene. Hvis formen er som nå orker jeg ikke å utsette meg for det. Man skal være ganske opplagt for å være del av den gjengen der.

Veldig bra jobbet, Gondor. 

Skrevet
13 timer siden, XbellaX skrev:

Veldig bra jobbet, Gondor. 

Takk skal du ha! Føles godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...