Gå til innhold

Voldsom psykisk smerte pg lungebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fins det vaksine mot lungebetennelse? Hvilken type da?

Anonymkode: 430a3...369

Ja, iallefall en type. Nå er det 3 år siden jeg satt den (den varer i 5 år), så jeg husker ikke mot hvilken type lungebetennelse den var for. Jeg visste heller ikke at det fantes, men sykehuset rådet meg på det sterkeste å ta den. Så da gjorde jeg selvfølgelig det. 

Gikk inn på helsenorge å så hvilke vaksiner jeg har og der sto det at det var mot Pneumokokksykdom. 

Endret av emilie321
Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fins det vaksine mot lungebetennelse? Hvilken type da?

Anonymkode: 430a3...369

Pneumovax mot pneumokokker. 

Nicklusheletida
Skrevet
På 28.12.2019 den 9.42, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg komme meg ut av det? Tårene bare renner og jeg får innimellom ikke puste. Det gjør så jævlig vondt og jeg har ingen å snakke med. Ligger bare i senga og gråter og må konse om pusten. Jeg vil bare kveles.

vær så snill å hjelp meg:( 

Anonymkode: 02079...da2

En gang for mange år siden da jeg hadde det slik, dro jeg til legevakta. Der satte de på meg en maske av noe slag som jeg fikk puste i. Det har utrolig deilig. 

Kan du gjøre det ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...