Nicklusheletida Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 I hvert fall frem til nyttårsaften. Nå var det helt magisk i marka. Silkeføre og det henger snø på trærne. Så idyllisk 🙂 Jeg har ikke gjort annet enn å lage mat, rydde av og dekke på igjen i flere dager nå. Koselig å samle familiene, men jammen er det slitsomt også. Godt det er over og at det enda er flere fridager igjen til å pleie seg selv 🙂 0 Siter
frosken Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 Gikk dere fra Frognerseteren? Jeg var ute for et par dager siden, og det var veldig fint da, - men lurer på hvordan det kommer til å se ut i mildværet i morgen... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 høres helt nydelig ut , her jeg bor er det pøsregn denne helgen 🙂 Anonymkode: b67a6...afd 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. desember 2019 Forfatter Skrevet 28. desember 2019 1 time siden, frosken skrev: Gikk dere fra Frognerseteren? Jeg var ute for et par dager siden, og det var veldig fint da, - men lurer på hvordan det kommer til å se ut i mildværet i morgen... Ja, vi gikk fra Frognerseteren. Ser at det skulle bli regn i morgen ja. Håpet er jo at regnværet som er meldt, skal komme som snø i Nordmarka, men det er vel tvilsomt at så skjer. 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 28. desember 2019 Skrevet 28. desember 2019 1 minutt siden, Nicklusheletida skrev: Ja, vi gikk fra Frognerseteren. Ser at det skulle bli regn i morgen ja. Håpet er jo at regnværet som er meldt, skal komme som snø i Nordmarka, men det er vel tvilsomt at så skjer. Så bra! Ble det feller eller smurning? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 28. desember 2019 Forfatter Skrevet 28. desember 2019 14 minutter siden, Xtra skrev: Så bra! Ble det feller eller smurning? Hverken jeg eller samboeren har felleski. Bare datteren som har det og hun valgte Botanisk hage i dag Men ingen av oss smurte i dag. Smurninga fra i fjor holdt fint. Hadde gode ski 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.