Gå til innhold

Endelig skitur og ferdig med juleselskapene.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

I hvert fall frem til nyttårsaften. 

Nå var det helt magisk i marka. Silkeføre og det henger snø på trærne. Så idyllisk 🙂

Jeg har ikke gjort annet enn å lage mat, rydde av og dekke på igjen i flere dager nå. 

Koselig å samle familiene, men jammen er det slitsomt også. 

Godt det er over og at det enda er flere fridager igjen til å pleie seg selv 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk dere fra Frognerseteren? Jeg var ute for et par dager siden, og det var veldig fint da, - men lurer på hvordan det kommer til å se ut i mildværet i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 time siden, frosken skrev:

Gikk dere fra Frognerseteren? Jeg var ute for et par dager siden, og det var veldig fint da, - men lurer på hvordan det kommer til å se ut i mildværet i morgen...

Ja, vi gikk fra Frognerseteren. Ser at det skulle bli regn i morgen ja. Håpet er jo at regnværet som er meldt, skal komme som snø i Nordmarka, men det er vel tvilsomt at så skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ja, vi gikk fra Frognerseteren. Ser at det skulle bli regn i morgen ja. Håpet er jo at regnværet som er meldt, skal komme som snø i Nordmarka, men det er vel tvilsomt at så skjer. 

Så bra! Ble det feller eller smurning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
14 minutter siden, Xtra skrev:

Så bra! Ble det feller eller smurning? 

Hverken jeg eller samboeren har felleski. Bare datteren som har det og hun valgte Botanisk hage i dag :)

Men ingen av oss smurte i dag. Smurninga fra i fjor holdt fint. Hadde gode ski :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...