Gå til innhold

Er terskelen høy for å få innleggelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, Cesium skrev:

Uavhengig av diagnose er vel innleggelse aktuelt for de som ikke klarer å ta ordentlig vare på seg selv. Sterk angst kan i noen tilfeller være veldig invalidiserende og da kan det føre til innleggelse. 

Ok, takk.

Anonymkode: a4f75...4f7

5 timer siden, Glitter skrev:

Det er så individuelt. Jeg har ganske lav terskel for å bli innlagt. Ikke på grunn av diagnoser i seg selv, men fordi det kan bli ganske ille hvis jeg ikke får innleggelse når jeg har behov for det. Jeg har virkelig behov for det nå, men nå er jeg kommet til det stadiet at jeg ikke orker det en gang. 

De har kanskje en vakthavende lege/psykiater som du kan snakke med?

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har kanskje en vakthavende lege/psykiater som du kan snakke med?

Nei. Jeg kan ringe min psykolog på akuttposten ved behov, men hun har jo juleferie og slikt. Nå har jeg ikke hatt oppfølging siden 19 desember. 

Annonse

Akkurat nå, Glitter skrev:

Nei. Jeg kan ringe min psykolog på akuttposten ved behov, men hun har jo juleferie og slikt. Nå har jeg ikke hatt oppfølging siden 19 desember. 

Wow ja det var lenge siden....

Anonymkode: 9c035...5da

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror noen er sjalu på deg. Synd med sånne kommentarer, men hev deg over dem. 

Anonymkode: 5ff10...7db

Mulig det, men det er en uting synes jeg. Det er jo en grunn til at jeg har så tett oppfølging. Det er viekelig ikke noe å være sjalu på. Å være så hjelpetrengende for å klare å holde hodet over vannet. 

Mulig det, men det er en uting synes jeg. Det er jo en grunn til at jeg har så tett oppfølging. Det er viekelig ikke noe å være sjalu på. Å være så hjelpetrengende for å klare å holde hodet over vannet. 

Du trener hardt minst 3 ganger i uken, da høres du ikke så hjelpetrengende ut. Syns du klarer deg fint jeg.

5 minutter siden, Glitter skrev:

Absolutt en uting. Forstår du har det skikkelig tøft. Det hjelper sikkert ikke å høre at du også har en mengde ressurser i deg (og rundt deg, heldigvis). Vil uansett si at du virker både sterk, tøff, reflektert og god og at vi er mange som heier på deg her!❤️ 

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt en uting. Forstår du har det skikkelig tøft. Det hjelper sikkert ikke å høre at du også har en mengde ressurser i deg (og rundt deg, heldigvis). Vil uansett si at du virker både sterk, tøff, reflektert og god og at vi er mange som heier på deg her!❤️ 

Takk. Det er vel det at jeg har ressurser som har gjort at jeg hittil har overlevd, men uten all oppfølgingen jeg har hadde jeg definitivt ikke vært her. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trener hardt minst 3 ganger i uken, da høres du ikke så hjelpetrengende ut. Syns du klarer deg fint jeg.

Du må ha det vondt, som velger å sparke andre som ligger nede.

Ofte dømmer man seg selv like hardt som man dømmer andre, så på et vis er det kanskje deg det er mest synd på her. 

Du klarer ikke provosere meg. 

Jeg prøver da ikke å provosere. Jeg skrev at du hørtes ganske velfungerende ut.

Hvorfor driver du å diskuterer både anonymt og med nick her?

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver da ikke å provosere. Jeg skrev at du hørtes ganske velfungerende ut.

Hvorfor driver du å diskuterer både anonymt og med nick her?

Det driver jeg da ikke. Og jeg kan for all del bevise det. 

Hilsen Glitter. 

Anonymkode: 0984f...5ba

Og nei jeg er ikke velfungerende. Ut over det har jeg ikke tenkt til å forsvare meg. Finn deg noen andre å hakke på. Jeg har hatt nok med å holde meg i live de siste dagene og har ikke energi til slike som deg. 

17 minutter siden, Glitter skrev:

Og nei jeg er ikke velfungerende. Ut over det har jeg ikke tenkt til å forsvare meg. Finn deg noen andre å hakke på. Jeg har hatt nok med å holde meg i live de siste dagene og har ikke energi til slike som deg. 

Ikke bry deg om slike ting ❤️ Jeg har rapportert innlegget til vedkommede, for det er ikke greit å komme med slike beskyldinger. 

Anonymkode: e1b66...91a

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 

Du høres ikke ut som en med hverken kunnskap eller empati. Hva i all verden vil du med sånne kommentarer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...