Gå til innhold

Er terskelen høy for å få innleggelse?

Anbefalte innlegg

Takk til dere to over her. Føles ikke greit å bli hakket slik på når det eneste jeg klarer omtrent er å ligge sammenkrøllet under dyna i sofaen og stirre ut i lufta. Vanligvis lar jeg ikke slikt gå inn på meg i det hele tatt, men i dag var det ikke særlig greit. 

Fortsetter under...

Det er nok dessverre en her som av en eller annen grunn har det veldig vondt med seg selv. Jeg har fått et par merkelige kommentarer jeg også i det siste, som nok er fra den samme personen. Tror det er en som er sjalu på at andre får hjelp, eller noe. Ikke godt å si.

Ikke noe å bry seg om.

TS her. Jeg ser at tråden min beklageligvis har blitt offer for å bli en diskusjon om andre og ikke om det den var ment som. Jeg velger derfor å avstå å svare dere som ikke har holdt dere til tema. Denne tråden var kun ment som det overskriften tilsier og ikke noe annet.

Anonymkode: a4f75...4f7

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg ser at tråden min beklageligvis har blitt offer for å bli en diskusjon om andre og ikke om det den var ment som. Jeg velger derfor å avstå å svare dere som ikke har holdt dere til tema. Denne tråden var kun ment som det overskriften tilsier og ikke noe annet.

Du bestemmer ikke hvordan tråder utvikler seg selv om du er trådstarter. Du fikk vel også svar på det du lurte på i ditt opprinnelige innlegg. 

Anonymkode: 5ff10...7db

AnonymBruker
På 31.12.2019 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Du bestemmer ikke hvordan tråder utvikler seg selv om du er trådstarter. Du fikk vel også svar på det du lurte på i ditt opprinnelige innlegg. 

Anonymkode: 5ff10...7db

Jeg fikk tidlig svar på det jeg lurte på. Jeg syns at det er synd at en tråd skal utvikle seg på den måten og understreker det.

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tidlig svar på det jeg lurte på. Jeg syns at det er synd at en tråd skal utvikle seg på den måten og understreker det.

Helt enig. Alltid noen som sporer av. I denne tråden som flere andre i det siste har det handlet mye om en bestemt person

Anonymkode: 395cd...c6c

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Alltid noen som sporer av. I denne tråden som flere andre i det siste har det handlet mye om en bestemt person

Hvilken person?

Anonymkode: e1b66...91a

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være krenkende for den personen det gjelder å bli diskutert slik det blir gjort her på forumet. Jeg er forholdsvis ny her, men jeg ville aldri ha stilt det samme spørsmålet som har blitt stilt her om hvilken person det gjelder som har fått mye omtale. Jeg var kanskje heldig som fikk så rask tilbakemelding på spørsmålet mitt. Videre kommentarer som ikke omhandler emnet burde muligens ha vært slettet. Takk til deg som svarte meg nå på slutten. Det er godt å få tilbakemeldinger på ting man ytrer.

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være krenkende for den personen det gjelder å bli diskutert slik det blir gjort her på forumet. Jeg er forholdsvis ny her, men jeg ville aldri ha stilt det samme spørsmålet som har blitt stilt her om hvilken person det gjelder som har fått mye omtale. Jeg var kanskje heldig som fikk så rask tilbakemelding på spørsmålet mitt. Videre kommentarer som ikke omhandler emnet burde muligens ha vært slettet. Takk til deg som svarte meg nå på slutten. Det er godt å få tilbakemeldinger på ting man ytrer.

Det er sikkert sårt for den personen ja. 

Anonymkode: e1b66...91a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...