Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv google! Mange som hevder at det finnes et "tredje øye". Selv tror jeg det er bullshit. Vet egentlig ikke helt hva det går ut på, men får umiddelbare tanker om at det dreier seg om det man kaller intuisjon. I så fall tror jeg at vi alle har en intuisjon eller magefølelse. 

3 minutter siden, Skmf skrev:

Kan mennesker høre/se med det tredje øyet?

eller hvordan er det, vil gjerne høre alt om dette takk

Det har jeg gjort og alt er ikke kjekt å se, har sett alt mulig både i bilde og film. Da har jeg ikke tatt ap. 

Endret av stjernestøv

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pineal kjertelen. Jesus sa, det er i mørket du ser. = Når det blir mørkt å vi skal sove aktiveres kjertelen. Eller Røyk litt dmt 

Anonymkode: 5da14...2e7

Tror ikke at du er helt frisk. Har du noen oppfølging i psykisk helsetjeneste? Da burde du i så fall fortelle behandler om dette. 

Hva hadde du gjort? 
det begynner og bli verre og personen prøver og få meg psykisk syk Jo lengre det går. Og har nå hatt det i fem år. syke greier vil deaktivere det tredje øye men får det ikke til

Anonymkode: 0c7ab...a98

Nicklusheletida
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du gjort? 
det begynner og bli verre og personen prøver og få meg psykisk syk Jo lengre det går. Og har nå hatt det i fem år. syke greier vil deaktivere det tredje øye men får det ikke til

Anonymkode: 0c7ab...a98

Jeg håper Kupton svarer her. 

Jeg tenker dette på være psykose og at du trenger medisiner ?

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg håper Kupton svarer her. 

Jeg tenker dette på være psykose og at du trenger medisiner ?

Det kan jo virke som om det er to psykotiske i denne tråden. Både ab a98 og ab 2e7?

Anonymkode: 40830...f46

8 timer siden, Elektronet skrev:

Å se med det tredje øyet går ikke, det blir litt som å vifte med halen din som du heller ikke har. 

Jeg har lest om noen som fikk det tredje øyet åpent som tok selvmord, det skal noe til for å takle det. Og det er i høyeste grad virkelig, har opplevd det selv. Det kan være ekstremt skremmende, man ser jo inn i dimensjoner andre ikke ser. Like fullt er det der, men de fleste ser det ikke. 

Annonse

På 31.12.2019 den 13.36, stjernestøv skrev:

Jeg har lest om noen som fikk det tredje øyet åpent som tok selvmord, det skal noe til for å takle det. Og det er i høyeste grad virkelig, har opplevd det selv. Det kan være ekstremt skremmende, man ser jo inn i dimensjoner andre ikke ser. Like fullt er det der, men de fleste ser det ikke. 

At du har lest sånn tull betyr ikke at du bør tro ukritisk på alt du leser. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...