AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 Skrevet 30. desember 2019 Er det greit å bli dratt ned buksen å banket på rumpen foran som barn? Eller dratt hardt i ørene? Skjedde med lillebroren min også, han skrek sånn pga av daskingen att han tisset seg ut foran meg og andre. Far slo meg også med flat hånden i hodet en gang, i full rage, om og om igjen. Mistet respekt for far i tidlig alder, han var snill ellers men lot sinne gå utover oss og dyrene på gården. Ble redd han,.Jeg var ett sensitivt barn, ble mye plaget av onkel å venner også. Følte meg som en leke de hadde det morro med, å jeg tenkte att det var min oppgave. Ble bundet fast og lekt med, skutt etter med våpen. Men sparket han i ansiktet en dag å da stoppet det. Orker ikke skrive alt, men er godt opp i årene nå, å har ett annspent forhold til far, han er snill nå, helt annerledes, men klarer ikke å respektere han eller bry meg om han. Men får dårlig samvittighet.. Min bror og meg var ikke enkel å ha med til tider, vi elsket å terge hverandre å sladre til pappa for da viste vi att en av oss fikk gjennomgå.. Anonymkode: 916ea...f49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 Skrevet 30. desember 2019 Overhode ikke greit - eller lovlig. Anonymkode: f4810...0f1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.