Gå til innhold

Barn og oppvekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit å bli dratt ned buksen å banket på rumpen foran som barn? Eller dratt hardt i ørene? Skjedde med lillebroren min også, han skrek sånn pga av daskingen att han tisset seg ut foran meg og andre. Far slo meg også med flat hånden i hodet en gang, i full rage, om og om igjen. Mistet respekt for far i tidlig alder, han var snill ellers men lot sinne gå utover oss og dyrene på gården. Ble redd han,.Jeg var ett sensitivt barn, ble mye plaget av onkel å venner også. Følte meg som en leke de hadde det morro med, å jeg tenkte att det var min oppgave. Ble bundet fast og lekt med, skutt etter med våpen. Men sparket han i ansiktet en dag å da stoppet det. Orker ikke skrive alt, men er godt opp i årene nå, å har ett annspent forhold til far, han er snill nå, helt annerledes, men klarer ikke å respektere han eller bry meg om han. Men får dårlig samvittighet.. Min bror og meg var ikke enkel å ha med til tider, vi elsket å terge hverandre å sladre til pappa for da viste vi att en av oss fikk gjennomgå..

Anonymkode: 916ea...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhode ikke greit - eller lovlig. 

Anonymkode: f4810...0f1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...