Annia36 Skrevet 30. desember 2019 Skrevet 30. desember 2019 Står på 20 mg seroxat /daglig. Medisinen fungerer optimalt på meg, eneste bivirkning er vektoppgang som er meget plagsomt. Til tross for at jeg trener og spiser sunt,går jeg ikke ned i vekt. Har prøvd cipralex og zoloft , men disse medisinene virket ikke på meg. Finnes det andre måter å gå ned i vekt (andre medisiner ,vanndrivende?) ? Hilsen håpefull 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 Skrevet 30. desember 2019 Dette er bare min erfaring, og det er sikkert ikke slik for alle. Men etter at jeg fikk Lamictal i tillegg til AD, har jeg null problem med vekten. Pga mindre matlyst, litt kvalme/mindre appetitt, og litt løsere mage I tillegg virker den bra mot depresjon på meg. Anonymkode: 5f394...a25 0 Siter
Annia36 Skrevet 31. desember 2019 Forfatter Skrevet 31. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare min erfaring, og det er sikkert ikke slik for alle. Men etter at jeg fikk Lamictal i tillegg til AD, har jeg null problem med vekten. Pga mindre matlyst, litt kvalme/mindre appetitt, og litt løsere mage I tillegg virker den bra mot depresjon på meg. Anonymkode: 5f394...a25 Takk for svar. Kan jeg spørre hvilke type AD du står på og hvordan/hvorfor Lamictal i tillegg? 0 Siter
Fionys Skrevet 31. desember 2019 Skrevet 31. desember 2019 Jeg synes den beste måten både for å gå ned i vekt og gå opp i vekt er å telle kalorier nøye. I tillegg finne ut kor mange kalorier du bruker i løpet av en dag. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 Skrevet 31. desember 2019 8 hours ago, Annia36 said: Takk for svar. Kan jeg spørre hvilke type AD du står på og hvordan/hvorfor Lamictal i tillegg? SSRI, Cipralex, men kunne nok like gjerne vært Seroxat. Tillegg av Lamictal pga at Cipralex alene ikke gav nok antidepressiv effekt på akseptabel dose, og Lamictal hindrer nye depresjoner. I starten hadde jeg fremdeles depresjoner til jeg kom opp i litt høyere dose, men depresjonene var mye mildere og ikke så langvarige. Tar dem med et glass vann sammen med Cipralex om morgenen. Anonymkode: 5f394...a25 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. desember 2019 Skrevet 31. desember 2019 9 timer siden, Fionys skrev: Jeg synes den beste måten både for å gå ned i vekt og gå opp i vekt er å telle kalorier nøye. I tillegg finne ut kor mange kalorier du bruker i løpet av en dag. Det er nok noe i det der- 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.