Gå til innhold

Dine ønsker for det nye året

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke særlig glad i nyttårsaften, begynner å tenke på året som har vært og hvordan jeg fortsatt er på samme plass i livet som jeg var for utallige nyttårsaftener siden. 

Men skal prøve å være positiv nå og se fremover. 

Mine ønsker for det nye året er god helse for alle jeg kjenner. Kanskje jeg kan komme meg litt ut i verden, det hadde vært fint med en reise. Også håper jeg at jeg får innvilget uføretrygd, sånn at jeg er sikret økonomisk, finne meg en plass å leie hvor jeg kan trives, og ha litt til overs for boligsparing sånn at jeg kan kjøpe meg en bolig når jeg blir eldre. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452457-dine-%C3%B8nsker-for-det-nye-%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, Cesium skrev:

Jeg er ikke særlig glad i nyttårsaften, begynner å tenke på året som har vært og hvordan jeg fortsatt er på samme plass i livet som jeg var for utallige nyttårsaftener siden. 

Men skal prøve å være positiv nå og se fremover. 

Mine ønsker for det nye året er god helse for alle jeg kjenner. Kanskje jeg kan komme meg litt ut i verden, det hadde vært fint med en reise. Også håper jeg at jeg får innvilget uføretrygd, sånn at jeg er sikret økonomisk, finne meg en plass å leie hvor jeg kan trives, og ha litt til overs for boligsparing sånn at jeg kan kjøpe meg en bolig når jeg blir eldre. 

Håper du får et fint nytt år ❤️ 

Jeg vil ned i vekt og trene og gå turer,håper jeg kan holde meg psykisk stabil også. Og ønsker min familie og venner alt godt. 

Annonse

2 timer siden, cathlin skrev:

Jeg ønsker at jeg skal klare å hjernevaske meg og implementere frasen: «En dag uten trening er en dag uten mening» 

Lurer bare på hvor mange ganger jeg må gjenta det før det virker. 

Godt nytt år! 

snart blir du vegansk og glutenfri du også - tenkte jeg og ga litt opp, ....men så leste jeg at du nippet til en rosa GT og da øynet jeg straks litt håp igjen. 

Jeg håper jeg greier å fullføre de planene jeg har (som jeg har hatt en liten pause fra) Har også begynt å planlegge/snakke om en ny reise sammen med datteren. Er forøvrig veldig glad for at hun vil reise på tur med meg. 

Håper jeg fortsatt greier å være røykfri (tidligere har jeg sprukket i dårlige perioder)

Ellers så skal jeg fortsette å jobbe jevnt og trutt for å bli bedre. 

Endret av emilie321
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt ønske er å komme meg ut av  offerrollen der jeg hele tiden føler at jeg er så mye mindre verdt enn andre og få bukt med det. 

Anonymkode: ed22d...619

Du har kommet et langt steg på veien ved å innse at du er i en offerrolle. Da kan du ta tak og endre din innstilling til ting. Er det du som har fått tilbakemeldinger fra andre om at du er i en offerrolle, eller har du bare funnet det ut av deg selv? 

Anonymkode: 20bbe...d5e

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har kommet et langt steg på veien ved å innse at du er i en offerrolle. Da kan du ta tak og endre din innstilling til ting. Er det du som har fått tilbakemeldinger fra andre om at du er i en offerrolle, eller har du bare funnet det ut av deg selv? 

Anonymkode: 20bbe...d5e

Begge deler. 

Anonymkode: ed22d...619

Mine ønsker for det nye året er at alle jeg er glad i og kjenner skal få være friske og ha det bra! 

For mitt eget vedkommende, det samme. I tillegg til at jeg ønsker å være mer stabil, både i meg selv som person, og ift sykdommen min. 

Nicklusheletida

Jeg ønsker at faren min skal bli friskere og komme ut av sykehus. Frisk blir han ikke, men håper at han kommer over denne kneika også og kan få litt kvalitetstid. Forsiktig optimist, men også realist. 

For meg selv og alle andre familiemedlemmer : Hvis bare det fortsetter slik er det var 2019 ( minus litt skader og småsnacks ) blir 2020 bra det også. 

Jeg er ganske flink til å lage meg ting å glede meg til, så da er det bare og håpe at helsa er like god også fremover. 

Endret av Nicklusheletida
.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...