Gå til innhold

Har det helt forjævlig

Anbefalte innlegg

Har økt ap og tatt en ekstra dose utenom, men ingenting hjelper. Det er en evig slåsskamp oppi hodet mitt. Det er så ille nå at jeg til og med gråter, og det gjør jeg svært sjelden. Og så får jeg noen minutters pause innimellom og da takker jeg Gud fordi han er så snill at han hjelper meg. Men det er vel bare å holde ut og innse at man er en feilvare, en minusvariant som det ikke er mye håp for. Jeg skulle ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg havnet i koma. Jeg føler meg så totalt mislykket. Kanskje jeg skal dra ned til St. Olavs kirken og be dem drive ut de onde åndene som har tatt bolig i meg. Jeg skal låse meg inn på rommet mitt i dag og bare komme ut for å lage en koselig middag til barna mine og henge opp tøy. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452473-har-det-helt-forj%C3%A6vlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
8 minutter siden, Gondor skrev:

Har økt ap og tatt en ekstra dose utenom, men ingenting hjelper. Det er en evig slåsskamp oppi hodet mitt. Det er så ille nå at jeg til og med gråter, og det gjør jeg svært sjelden. Og så får jeg noen minutters pause innimellom og da takker jeg Gud fordi han er så snill at han hjelper meg. Men det er vel bare å holde ut og innse at man er en feilvare, en minusvariant som det ikke er mye håp for. Jeg skulle ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg havnet i koma. Jeg føler meg så totalt mislykket. Kanskje jeg skal dra ned til St. Olavs kirken og be dem drive ut de onde åndene som har tatt bolig i meg. Jeg skal låse meg inn på rommet mitt i dag og bare komme ut for å lage en koselig middag til barna mine og henge opp tøy. 

Hvor lenge skal du fortsette med å kjefte på deg selv?

Gjest Gargamel
4 minutter siden, Gondor skrev:

Hmm.. Tar hintet, men synes det er vanskelig å se noe annet enn et håpløst tilfelle.

Kanskje du skal være fornøyd med å diske opp en koselig middag til barna dine? Mottoet ditt er jo "Fuck it", tross alt. Du trenger ikke å redde verden eller noe.

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Kanskje du skal være fornøyd med å diske opp en koselig middag til barna dine? Mottoet ditt er jo "Fuck it", tross alt. Du trenger ikke å redde verden eller noe.

Hjelper ikke mot tankekjør det, men takk for svar.

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Gondor skrev:

Har du barn? Isåfall hva var det som gjorde at du har det så forvævlig nå og ikke tidligere? Hva endret seg?

Anonymkode: 54545...c9b

stjernestøv
3 timer siden, Gondor skrev:

Ta det opp med psykiateren din,håper det blir bedre for deg snart ❤️ 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du barn? Isåfall hva var det som gjorde at du har det så forvævlig nå og ikke tidligere? Hva endret seg?

Anonymkode: 54545...c9b

Tankekjøret dukker opp helt av seg selv. Jeg ser i hvert fall aldri noen utløsende faktor. Lager middag til barna og meg nå, etter det legger jeg meg for natten. 

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ta det opp med psykiateren din,håper det blir bedre for deg snart ❤️ 

Takk stjernestøv. Psykiateren min har ferie så jeg vil ikke forstyrre ham. Heldigvis klarer jeg å sove selv om jeg har det sånn, så nå har jeg sovet noen timer.  Legger meg igjen etter middagen. 

stjernestøv
1 minutt siden, Gondor skrev:

Takk stjernestøv. Psykiateren min har ferie så jeg vil ikke forstyrre ham. Heldigvis klarer jeg å sove selv om jeg har det sånn, så nå har jeg sovet noen timer.  Legger meg igjen etter middagen. 

Ok, det var jo dumt. Ingen andre du kan prate med heller? Det er ihvertfall bra du får sove. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, det var jo dumt. Ingen andre du kan prate med heller? Det er ihvertfall bra du får sove. 

Jo, en venninne, men hun har nettopp brukket ankelen og jeg vil ikke mase på henne. Jeg får gjøre som Tornerose; sove i hundre år.

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, Gondor skrev:

Tankekjøret dukker opp helt av seg selv. Jeg ser i hvert fall aldri noen utløsende faktor. Lager middag til barna og meg nå, etter det legger jeg meg for natten. 

det er jo ikke så lenge siden du reduserte og så økte?

Anonymkode: af66f...454

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...