Gå til innhold

Et positivt innlegg fra en som har vært mye destruktiv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gruer meg alltid til arbeidshelger fordi jeg etter en arbeidshelg har bare en fridag å komme meg på før jeg må starte på en ny, full uke. Og jobben min er ganske hard. 

Dette løste jeg i år ved å dele opp min ene ferieuke, og har nå fått innvilget en dag fri etter hver arbeidshelg. Dermed slipper jeg å grue meg til hver arbeidshelg, i tillegg har jeg en fridag å se frem til nå og da i stedet for å bruke opp alle fridagene på en gang. 

Lurt ja? 

Bare et positivt innlegg fra en som har vært mye destruktiv siste tiden.

Anonymkode: 59e95...5df

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gruer meg alltid til arbeidshelger fordi jeg etter en arbeidshelg har bare en fridag å komme meg på før jeg må starte på en ny, full uke. Og jobben min er ganske hard. 

Dette løste jeg i år ved å dele opp min ene ferieuke, og har nå fått innvilget en dag fri etter hver arbeidshelg. Dermed slipper jeg å grue meg til hver arbeidshelg, i tillegg har jeg en fridag å se frem til nå og da i stedet for å bruke opp alle fridagene på en gang. 

Lurt ja? 

Bare et positivt innlegg fra en som har vært mye destruktiv siste tiden.

Dette var bra! Det handler om å få tilrettelagt arbeidshverdagen til det beste for seg selv slik at man kan fungere best mulig, enten det gjelder fysisk eller psykisk sykdom. Selv har jeg måttet få tilrettelagt min arbeidsturnus slik at jeg lettere kan stå i jobben uten fare for å få epilepsianfall. Prinsippet er det samme selv om det gjelder psykisk sykdom. Tilrettelegging.

AnonymBruker
54 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Dette var bra! Det handler om å få tilrettelagt arbeidshverdagen til det beste for seg selv slik at man kan fungere best mulig, enten det gjelder fysisk eller psykisk sykdom. Selv har jeg måttet få tilrettelagt min arbeidsturnus slik at jeg lettere kan stå i jobben uten fare for å få epilepsianfall. Prinsippet er det samme selv om det gjelder psykisk sykdom. Tilrettelegging.

Takk. Prøver å snu fokuset og være konstruktiv. Vil ikke kaste bort mer tid på dritt, skal heller prøve å se etter muligheter og løsninger enn å grave meg ned i dritt. 
Godt at du kan tilrettelegge i din jobb også. 

Annonse

AnonymBruker
12 timer siden, Glitter skrev:

Noe mer enn det kan man ikke kreve tenker jeg. Enten man klarer det eller ei. 

Jeg sa alltid til mine barn under prøver osv på skolen «gjør ditt beste, det er bra nok og mer enn det kan ingen kreve av deg».

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...