Gå til innhold

I dag skal jeg gjøre ALT for å ha det bra

Anbefalte innlegg

Våknet ganske tidlig i dag - med tankekjør. Ble fullstendig mismodig, men plutselig kom en tanke opp i hodet mitt. "Nei, nå er det nok. Jeg skal gjøre alt som står i min makt for å få det bra i dag." Så jeg har vasket bad og kjøkken fordi jeg liker å ha det rent og ryddig, jeg skal dusje og virkelig stelle meg med ansiktsmaske og det hele, jeg skal gå tur i det nydelige vært, men hvis det trigger mer tankekjør snur jeg bare og går hjem. Jeg skal se på morsomme videoer på yt og se på tv. Jeg skal kjøpe cola zero og kose meg med det. Jeg tar ekstra dose ap og skal bestille time hos psykiateren min i dag. (prøvde nå, men senteret han jobber ved er stengt så jeg må vente til mandag)

Jeg skal prøve å ikke ta livet altfor alvorlig i dag.

Tror jeg på dette? Ikke helt, men det er forsøket verdt.

Kanskje noen av dere har noen forslag til hva annet jeg kan gjøre for å få en lys dag? Alle forslag tas i mot med takk

Fortsetter under...

10 minutter siden, cilie skrev:

Bra jobbet! Jeg synes du skal utvide turen ut i det nydelige været til å vare en stund. Kjenn solen mot ansiktet og se rundt deg etter vakre motiv. Jeg hadde dratt ut til sjøen om jeg hadde hatt mulighet. 

Det var i grunnen en god ide. Jeg er født og oppvokst ved sjøen og får sjelefred av å være der. Elsker skogen også.

Mine turer starter ofte med tankekjør, men så roer det seg i løpet av turen. Så kanskje prøve å ikke snu med en gang hvis tankekjøret kommer? 

Uansett om du tror på det eller ikke så blir nok dagen bedre enn om du bare ligger på sofaen og kjenner på alt det tunge. 

Prøver å ta i et tak i dag jeg også. 

Håper dagen din blir fin. 

3 timer siden, Gondor skrev:

Det var i grunnen en god ide. Jeg er født og oppvokst ved sjøen og får sjelefred av å være der. Elsker skogen også.

Det gjør jeg også. Spesielt glad i havet, men egentlig all natur. Hvordan gikk det? Her ble det bisettelsen til Ari Behn da jeg ligger syk, og det var trist. 

Annonse

Ble bisettelsen her også og en kort tur ( ikke ved sjøen ). Tenker nok at jeg har hatt flaks i dag som ikke har hatt noe særlig tankekjør så langt eller at ap begynner å kicke inn. Tror ikke det er så mye man kan gjøre verken fra eller til  når hjernen virkelig slår seg vrang. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...