Gå til innhold

Hvordan slutte med å være på dol?

Anbefalte innlegg

Jeg ble nettopp kalt respektløs og det var vel fordi jeg klaget over at det var så mye sjukt som blir skrevet her. Og det blir det jo naturlig nok når dette er et forum for psykiatri. 

Men JEG greier ikke å takle sånne ting nå. Jeg greier ikke å takle å lese om hvor syke folk er og om alle deres symptomer og sykdommer! Det er for tida et problem for meg! Så jeg vil bort herfra, men siden jeg ikke greier det, er det da noen som har noen råd i den forbindelse? Altså råd om hvordan jeg kan greie å "slutte med dol?" Evt. ta en pause fra dol?

Redigerer igjen for å klargjøre noe: Jeg mener ikke at folk skal slutte å skrive om ting som plager dem fordi JEG ikke greier å takle å lese det! Det jeg mener er at når jeg har så problemer med det for tida så er det JEG som må bort herfra! 

Endret av Visma

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bare bestemmer deg for å ikke gå inn og lese og gjør andre ting i stedet. Så enkelt, og så vanskelig. 

Anonymkode: 9506f...d47

Ja, jeg gjør mye i løpet av dagen, men jeg "må" liksom stikke innom her minst et par ganger om dagen. Noen ganger flere. Og da "må" jeg selvfølgelig lese alt som er nytt... og også av og til så "må" jeg svare og også starte egne tråder. Men jeg er så leiiii!!! Så da skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg likevel gjør det? Må jo være noe idiotisk eller sykt ved det. Antakelig det første. 

Må nok som sagt mobilisere enda mer viljestyrke til å holde meg borte herfra. 

Jeg må ta et valg, OG stå for det!

Endret av Visma
47 minutter siden, Visma skrev:

Jeg ble nettopp kalt respektløs og det var vel fordi jeg klaget over at det var så mye sjukt som blir skrevet her. Og det blir det jo naturlig nok når dette er et forum for psykiatri. 

Men JEG greier ikke å takle sånne ting nå. Jeg greier ikke å takle å lese om hvor syke folk er og om alle deres symptomer og sykdommer! Det er for tida et problem for meg! Så jeg vil bort herfra, men siden jeg ikke greier det, er det da noen som har noen råd i den forbindelse? Altså råd om hvordan jeg kan greie å "slutte med dol?" Evt. ta en pause fra dol?

Redigerer igjen for å klargjøre noe: Jeg mener ikke at folk skal slutte å skrive om ting som plager dem fordi JEG ikke greier å takle å lese det! Det jeg mener er at når jeg har så problemer med det for tida så er det JEG som må bort herfra! 

Hei:-)

Kan du ikke starte med å bestemme deg for ikke å lese eller skrive her før over helgen. Hvis det fortsatt kjennes sånn ut på mandag, så kan du bestemme deg for en uke. Du trenger vel ikke tenke "alt-eller intet" i forhold til dol?

God helg:-)

1 minutt siden, frosken skrev:

Hei:-)

Kan du ikke starte med å bestemme deg for ikke å lese eller skrive her før over helgen. Hvis det fortsatt kjennes sånn ut på mandag, så kan du bestemme deg for en uke. Du trenger vel ikke tenke "alt-eller intet" i forhold til dol?

God helg:-)

Nei, jeg trenger jo ikke det. Har altfor lett noen ganger å tenke "alt-eller-ingenting". Jeg har jo mye glede av og nytte av dol også, så "ingenting" blir nok altfor vanskelig. Men en pause ville gjort godt. 

Da prøver jeg råder ditt om å holde meg borte herfra i alle fall til mandag. God helg til deg også! :)

AnonymBruker
14 timer siden, Visma skrev:

Nei, jeg trenger jo ikke det. Har altfor lett noen ganger å tenke "alt-eller-ingenting". Jeg har jo mye glede av og nytte av dol også, så "ingenting" blir nok altfor vanskelig. Men en pause ville gjort godt. 

Da prøver jeg råder ditt om å holde meg borte herfra i alle fall til mandag. God helg til deg også! :)

Bytt passord til noe veldig komplisert som du noterer ned. Gjem lappen et passe utilgjengelig sted. Da vil du ikke kunne logge inn på impuls. 

Anonymkode: a16bb...72e

Annonse

Gjest Martine

Hvis det kan være til hjelp så finnes det måter du kan blokkere nettsider på i en periode som du stiller inn på forhånd. Har aldri prøvd dette selv, og kan derfor ikke gå god for det. Men Google vet sikkert  Lykke til med en dol-fri helg!  🙂 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...