Gå til innhold

Fantastisk !

Anbefalte innlegg

Sikker på at fikk depresjonsperiode i månedsskiftet november/desember. Det føltes helt likt. Etter netter med lite søvn uten å være trøtt og med litt høyt aktivitetsnivå, ble jeg plutselig veldig trøtt, og mer enn det. Føltes helt likt en depresjon. Begynte å grine på jobb en av de neste dagene (positivt var da at jeg ble minna på hvor gode og støttende kollegaer jeg har.) Gikk hjem midt i en vakt. Greide ikke fungere i jobb. Etter fire-fem dager time på DPS.  Henvisning til TMS selv om det hadde vart kort tid, for det går ofte raskt ned derfra. Time for vurdering av TMS uka etter. Og siden jeg hadde avbrutt søvn, våkna tidlig og hadde en sånn uro i meg fikk jeg depottabletter (står depot på esken og i Felleskatalogen i alle fall, selv om Kupton ikke er enig) i tillegg til vanlige tabletter av den medisinen jeg aldri ville begynne med. Jeg fikk sove

Etter to netter med nok søvn, var livet allerede mye bedre. Etter fire dager fravær fra jobb var jeg tilbake i full stilling. Heldig med avd.leder da. Vi avtaler vakter etterhvært, og så regner vi sammen sykmeldingsgraden.  Drøfta TMS med behandler på DPS og sykepl. på Stemningspiliklinikken. Ble enig om at det ikke var nødvendig likevel. 

Kan ikke huske å ha følt meg så elendig og at det har blitt så mye bedre så raskt. Henger litt igjen, men fungerer noenlunde trass fortsatt ganske dårlig hukommelse. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/452496-fantastisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...