Gå til innhold

Hvem kjenner du best på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er ikke dette interessant for deg? 😂

Anonymkode: 88640...7f2

Jeg synes det er et ganske usmakelig spørsmål i grunnen, og for øvrig helt uinteressant. Hvem tror du har lyst å vær på topp 5 som de som har utlevert mest om seg selv? Er det underholdning for deg? Hvorfor så opptatt av andre, mens du selv skjuler bruker-ID? 

Anonymkode: 009be...287

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns visse her utleverer seg selv litt vel mye for det er fort gjort å legge sammen 2 og 2. Tror jeg vet hvem noen av brukerne er irl.

Anonymkode: e0abc...503

Vi må huske på at det bor såpass mange mennesker i Norge at det må være vanskelig å vite hvem de er irl. 

Anonymkode: f0bd9...afc

Jeg tror egentlig ikke at det er så mange her som kjenner noen. Man bare tror man gjør det utifra det folk velger å dele under nick. Men anonymfunksjonen gjør at selv den du trodde var snillest her inne, kan være det største rasshølet som ab. 

Falskt hele opplegget. Jeg stoler kun på fire stk her inne. De er jeg ganske sikker på er dem de gir seg ut for å være. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...