Gå til innhold

Skrike til man blir hes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igår var jeg så sint at jeg skrek til jeg ble hes i en hel dag. Det var deilig.

Anonymkode: e9008...c0c

Skulle ønske at jeg også fikk det til 😕 så hadde jeg sluppet å prate og ingen hadde forventet noe svar fra meg

Anonymkode: e41da...37d

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske at jeg også fikk det til 😕 så hadde jeg sluppet å prate og ingen hadde forventet noe svar fra meg

Anonymkode: e41da...37d

Jeg synes ikke den fremgangsmåten for å få ut sinne virker så konstruktiv på lang sikt. Kanskje du får ut sinne der og da, men jeg Det kan kanskje virke fristende å få ut følelser på denne måten, men tviler på at du får gjort noe med årsaken til at du er sint. Hva med istedenfor å skrive ting ned for seg selv? Jeg benytter meg mye av det. Det er gjerne ikke noen som leser det, men det er for å få sortert ting i mitt eget hode og for å få satt ord på tanker og følelser. Mye terapi i skriving. I mine vanskelige ungdomsår hadde jeg ingen å snakke med av hverken voksne eller venner, men skrev daglig i dagboken. Den ga riktignok lite svar, men den ble en mulighet for å få skrevet ned alt som var inni meg.

stjernestøv
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår var jeg så sint at jeg skrek til jeg ble hes i en hel dag. Det var deilig.

Anonymkode: e9008...c0c

I tenårene gjorde meg og en venninne det, skrek så høyt vi kunne for å få ut frustrasjon. Det syns vi hjalp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...