Gå til innhold

På akuttpsykiatrisk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjennomsnittlig liggetid er 12 dager. Det var i hvert fall det for tre år siden da jeg ble innlagt første gang. 

Jeg har vært alt fra bare noen timer (blitt tvangsinnlagt, så overført til frivillig og dermed dratt hjem) til 6,5 mnd i strekk. Og en del i mellom der da. 

Anonymkode: 87c4e...4c8

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittlig liggetid er 12 dager. Det var i hvert fall det for tre år siden da jeg ble innlagt første gang. 

Jeg har vært alt fra bare noen timer (blitt tvangsinnlagt, så overført til frivillig og dermed dratt hjem) til 6,5 mnd i strekk. Og en del i mellom der da. 

Ble anonym ved et uhell.. 

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er innlagt på akuttpsykiatrisk nå og en medpasient har vært her et halvt år

så tror ikke det er noen grense

Anonymkode: e139b...c88

Er ikke akuttpsykiatrisk ment som nettopp... akutt?

Anonymkode: b634a...ef5

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge kan man være innlagt på akuttpsykiatrisk?

Anonymkode: b634a...ef5

Så lenge det er nødvendig. Når det ikke er nødvendig lenger, skjer et av tre: Overføring til åpen sengepost/DPS, overføring til poliklinikk eller overføring til fastlege/kommunepsykiatri.

1 time siden, kupton skrev:

Så lenge det er nødvendig. Når det ikke er nødvendig lenger, skjer et av tre: Overføring til åpen sengepost/DPS, overføring til poliklinikk eller overføring til fastlege/kommunepsykiatri.

Hva med overføring til annen lukket avdeling på sykehuset istedenfor DPS? Det har i hvert fall skjedd meg flere ganger, også i løpet av de siste 10-15 årene. Eller regnes dette som en videreføring på akuttenheten? Tror (og håper) de fleste er tvangsinnlagt på de avdelingene, men vet ikke. Jeg har aldri snakket med medpasienter de månedene jeg har vært innlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...