AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 Hvor lenge kan man være innlagt på akuttpsykiatrisk? Anonymkode: b634a...ef5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 Er innlagt på akuttpsykiatrisk nå og en medpasient har vært her et halvt år så tror ikke det er noen grense Anonymkode: e139b...c88 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 Gjennomsnittlig liggetid er 12 dager. Det var i hvert fall det for tre år siden da jeg ble innlagt første gang. Jeg har vært alt fra bare noen timer (blitt tvangsinnlagt, så overført til frivillig og dermed dratt hjem) til 6,5 mnd i strekk. Og en del i mellom der da. Anonymkode: 87c4e...4c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gjennomsnittlig liggetid er 12 dager. Det var i hvert fall det for tre år siden da jeg ble innlagt første gang. Jeg har vært alt fra bare noen timer (blitt tvangsinnlagt, så overført til frivillig og dermed dratt hjem) til 6,5 mnd i strekk. Og en del i mellom der da. Anonymkode: 87c4e...4c8 Ble anonym ved et uhell.. Anonymkode: 87c4e...4c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er innlagt på akuttpsykiatrisk nå og en medpasient har vært her et halvt år så tror ikke det er noen grense Anonymkode: e139b...c88 Er ikke akuttpsykiatrisk ment som nettopp... akutt? Anonymkode: b634a...ef5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke akuttpsykiatrisk ment som nettopp... akutt? Anonymkode: b634a...ef5 Det akutte kan vare lenge nok ved psykoser og manier og pasienter som nekter å ta medisiner osv Anonymkode: e139b...c88 0 Siter
kupton Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge kan man være innlagt på akuttpsykiatrisk? Anonymkode: b634a...ef5 Så lenge det er nødvendig. Når det ikke er nødvendig lenger, skjer et av tre: Overføring til åpen sengepost/DPS, overføring til poliklinikk eller overføring til fastlege/kommunepsykiatri. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 1 time siden, kupton skrev: Så lenge det er nødvendig. Når det ikke er nødvendig lenger, skjer et av tre: Overføring til åpen sengepost/DPS, overføring til poliklinikk eller overføring til fastlege/kommunepsykiatri. Hva med overføring til annen lukket avdeling på sykehuset istedenfor DPS? Det har i hvert fall skjedd meg flere ganger, også i løpet av de siste 10-15 årene. Eller regnes dette som en videreføring på akuttenheten? Tror (og håper) de fleste er tvangsinnlagt på de avdelingene, men vet ikke. Jeg har aldri snakket med medpasienter de månedene jeg har vært innlagt. 0 Siter
kupton Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 42 minutter siden, Eva Sofie skrev: Hva med overføring til annen lukket avdeling på sykehuset istedenfor DPS? Det er en mulighet jeg glemte. Takk for at du nevnte det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.